.


17 augusti 2011

RIVERS OF JOY...








Det måste vara lika svårt för alla kvinnor att välja kläder till ett bröllop, och speciellt när en nära
 vän gifter sig. Nu är det Åsas och Pauls tur. Det kommer att bli så fint, och jag kommer att gråta
 floder av lycka. När Åsa berättade att dom skulle gifta sig så visste jag att jag ville fota deras bröllop.
 Och så kommer det att bli. Nu återstår bara att komma över klädångesten, vad i sjutton ska jag ha
 på mig, jag vill vara fin men också att kunna röra mig  fritt under det 12 timmarna jag kommer att 
fota. Svår kombo. Jag tog fram iallafall den här gamla HM klänningen som går till knäna och lätt 
att bära. Sen är det bara handväskan och skorna som är kvar. Handväskan blir nog den här.  
Och dom här skorna. Jag är ingen modedrottning, men just den här dagen vill jag gärna vara det! :) 


It must be just as difficult for all women to choose clothes 
for a wedding, and especially when close friend is 
getting married. Now it's Åsa's and Paul's turn. I´m sure
 it will be a wonderful wedding because this couple love 
their friends and getting together. When Åsa told me that they
 was going to marryI wanted to shoot their wedding. And so it will 
be.Now remains what to wear during the 12 hours I will shoot. 
I have this old HM dress that goes to the knees and that is 
easy to carry. And maybe these shoes and  this handbag.
 I promise, this will be a day I will cry rivers of joy. 


10 kommentarer:

  1. Det blir urtjusigt!
    Och så fina bilder det kommer att bli sen.
    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Du kommer bli så fiiin!
    Kul om vi får se lite foton, bröllop är ju alltid bröllop♡ det är något
    alla gillar och med dej som fotograf, wow kommer bli bra:)

    SvaraRadera
  3. det blir superfint, klänningen är jättesnygg, samtidigt som den ger att avslappnat intryck! Ser fram emot en och annan bild;) Kram Johannna

    SvaraRadera
  4. Åh, du visar väl lite smakprov här sedan?! Long time, no see i kommentatorsfältet här för min del, men nu får man väl lov att kicka igång hösten på lite mer allvar. Fina bilder här ovan också. Du kan du :)!

    SvaraRadera
  5. Du kommer bli så fin, det kan jag bveta genom att bara ana..
    Vilka fina bilder du visar. Fint, fräscht som bara den !!

    SvaraRadera
  6. Oj! där var jag snabb.. Kollade inte stavningen.. ; )

    SvaraRadera
  7. Klänningen ser jätte fin ut, tror att det blir supersnyggt! :-)

    Kram Elina

    SvaraRadera
  8. Ser kanon ut! Fin kombo! Och vilken fin bröllopsinbjudan de gjort! Ser handskriven och personlig ut, less is more!
    Tack för inspo! /Hanna

    SvaraRadera
  9. Ljuvliga bilder! Klänningen är ju helt galet snygg! :)

    SvaraRadera
  10. Det ser jättebra ut....Ha det så roligt..

    Kram Helena.

    SvaraRadera