.


12 augusti 2011

NEW RED ACCENT..







Jag börjar se rött som accent färg mer och mer hos oss, det bara smyger in i form av olika
saker som kuddar, sminkväska eller bara nya röda glasögonbågar. Det är så klart inget
genomtänkt utan jag bara väljer med hjärtat. Och den röda färgen följer med mig hem, konstigt
 att man väljer saker eller färger periodvis, men jag antar att vi är fler :)  Ha en fin helg!


I am beginning to love red as an accent color more and more, it just creeps into the form of 
various things such as pillows, makeup bag or just new red eyeglass frames. Strange to see 
how I choose things or colors periodically, but I guess we are more who do that:)
 Have a fab weekend!


10 kommentarer:

  1. Fint, jag märkte nu i somras att rosa helt plötsligt hade smygit sig in här- så ja visst är det så periodvis.....Ha en fin helg. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Aha rött tänker jag. Länge sen jag valde något rött. Men det är ju fint, jätte fint! Det fina är just att man har olika färgperioder!

    Ha en härlig Fredag!
    Kram Elina

    SvaraRadera
  3. SÅ SNYGGT!!!
    Snart ska du få se mitt senaste loppisfynd... en röd kanna! helt förälskad blev jag när den stod framför mig:)

    Kram:)

    SvaraRadera
  4. Rött! Kommer att bli kanon hemma hos dig! //Lisbeth

    SvaraRadera
  5. Du tar så utrrolig lekre bilder - i tillegg til din fantastiske evne til å style og bruke saker og ting på en litt uventet måte - LOVE IT!!

    God helg! Klem fra Karlotte

    Ps, sjekk gjerne ut bloggen min om du har lyst på: karlotte.blogspot.com

    SvaraRadera
  6. Wow..for en fantastisk blogg med masse inspirasjon du har. Du er herved lagt til på mine fav.blogger. Takk for titten...gleder meg til å følge deg videre. Klem fra Maliva

    SvaraRadera
  7. Hei! I have at the moment the exact kind of craving for red! Suddenly I've started to collect all things red for home :)
    Really like your home and beautiful photos!

    SvaraRadera