.


4 juli 2011

JUST PERFECT!










Jag har mellanlandat hemma några dagar efter min Rhodos semester, och nu fortsätter
mitt resande med familjen till Finland, som är mitt hemland. Det är alltid lika fantastiskt att
komma dit! Jag tror att man blir väldigt patriotisk när man bor "utomlands" som jag gör :)









När jag var i Rhodos, så blev det väldigt lite shopping för min del. Men det som jag blev helt
 förälskad i var dessa skinkuddar som jag köpte från en marknad. Dom passar perfekt till min
 skinnsoffa, och kuddarna glider inte ner nu såsom textil kuddarna förut gjorde.  Men är det inte så att
 dom bästa fynden gör man ju oftast när man inte letar efter dom! Ha en fin sommar vecka! Kram AL



I have been home couple of days now after my Rhodes holiday, and now 
will continue my traveling with my family to Finland that is my homeland. It
 is always just fantastic to get there! When I was in RhodesI was doing 
very little shopping there. But I fell completely in love in these skin pillows
 which I bought from a market. They are perfect for myleather sofaand they
 will not slide down like textile cushions before did. The most popular findings do 
one tends when you're not looking for them don´t you think! See you soon!
Annaleena xx

20 kommentarer:

  1. Supersnygga kuddar!! Och sista bilden.. Vad fint!
    Ha en trevlig resa till Finland,
    hälsningar
    Ulrika

    SvaraRadera
  2. Oi, sååå fine puter! I am in loooove!!!
    Velkommen hjem igjen og goood tur til Finland! :)
    Klem fra meg

    SvaraRadera
  3. Och jag som just slängt några sådana, som svärmor mycket troligt köpte på Rhodos. Ser nu hur superfiiina de egentligen är. Ha det riktigt skönt "hemma" i Finland. Du får, som jag, ta det bästa från två så olika grannländer! sommarhälsningar från åland

    SvaraRadera
  4. Lækre puder

    Har lavet et indlæg om din blog:
    http://bungalow5.dk/visiting-annaleena/

    Tusind tak for god inspiration :-)

    SvaraRadera
  5. I cant stop loving your living room <3 Welcome back.

    SvaraRadera
  6. Jag älskar sista bilden. Man kan alltid se något nytt i dina vardagsrumsbilder. Kul med de små förändringarna som gör så mycket.

    Ha en fin vistelse i Finland.
    Kram / Kristina

    SvaraRadera
  7. Que fotos fantásticas! Que decoração sóbria! Adoro!

    SvaraRadera
  8. Jätte snygga kuddar, vilket fynd! Ha det så bra i Finland.

    Kram Elina

    SvaraRadera
  9. Your house is stunning... and I love your blog!! I am curious though. Aren't leather sofas a bit 'sticky'? Always wondered! :)

    SvaraRadera
  10. Your living room is gorgeous!

    SvaraRadera
  11. Snyggt som tusan om du frågar mig=)Jag ska snart till Spaninen och leta godsaker till hemmet...Annica

    SvaraRadera
  12. you know I love the skinnkuddar...souu tråukigt att ni åkt...men vad gör man...Jaaag veeet!!!- PARTY hos Karlssons!!!!
    Hahahahaha. I know who has the key.
    Och ska ta hand om ditt hem. I promise darl. pÖSSS. LOVE YOU SIS.
    Krisu

    www.kristiina.se

    SvaraRadera
  13. Jättefina skinnkuddar- snyggt i eran vita soffa! Så roligt att köpa saker utomlands- något eget och lite udda....Kram johanna

    SvaraRadera
  14. Vilka galet snygga kuddar! Verkligen ett bra köp.

    SvaraRadera
  15. Wish you another happy holiday ;)

    SvaraRadera
  16. Dina kuddar var verkligen snygga! Oftast brukar saker från sådana där marknader vara för brokiga för min smak, men dessa var ursnygga! Kul med saker som inte alla har.
    Ha en bra dag!
    / Maria - Wikers liv

    SvaraRadera
  17. Hej,
    skall åka till Rhodos på söndag - tar gärna tips på vilken markand detta var? Tack snälla på förhand!
    Hälsningar, Pia

    SvaraRadera
  18. Vilket fantastiskt hem och underbart inspirerande blogg!
    Får man fråga vart den svarta mattan i vardagsrummet kommer ifrån? Letar svart matta som en galning... TACK! XM

    SvaraRadera
  19. you know I like the skinnkuddar...souu tr?ukigt att national insurance ?kt...males vad gary?r gentleman...Jaaag veeet!!!- Celebration hos Karlssons!!!!
    Hahahahaha. I understand who has the key.
    runescape gold
    Gold für WOW Kaufen
    Diablo 3 Gold

    SvaraRadera