.


16 augusti 2011

NEW SUSPENSION SYSTEM






Jag gillar mer och mer det här upphängnings systemet. Vi har stenväggar och det gör det möjligt
 att borra in en stor skruv på väggen, men jag kan tänka mig att en vanlig spik eller skruv också
blir fint på gipsväggar.  Nu åker jag och tar bilder i en mysig inredningsbutik, see you later!

I like more and more this suspension system. We have stone 
walls and it makes it possible to bore in a large screw on 
the wall, but I can imagine that an ordinary nail or screw
also may be fine for drywall. Now I will go and take pictures 
at cozy interior design shopsee you later! xx Annaleena


8 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder du har på din sida! Älskar färgena.

    Hoppas du får en fin dag.

    //Jeanette - Gnistra i Norr

    SvaraRadera
  2. Gillar idén, kul och snyggt!

    //Johanna

    SvaraRadera
  3. Er også ret vil med denne enkle men rå metode til ophæng af billeder. Love it. Fortsat god arbejdsdag.

    SvaraRadera
  4. Jag gillar det! Super snyggt.

    Kram Elina

    SvaraRadera
  5. tack för din kommentar!! ( hos decor8)
    det är lika nervöst varje gång...

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera
  6. Bra idé, supersnyggt!!

    kram Pernilla

    SvaraRadera