.


1 november 2011

SILVER MASK








Jag älskar att testa nya stilar. Och är helt inne på att tillföra silver i inredningen nu. I sovrummet hänger min silvermask som jag hade
 med mig på Beckmans stillebens övning. Ska visa lite bilder om det imorgon. See you later :) Annaleena xx

 Translate; I love to test new styles all the time. And I have a total crusch on silver now. In our bedroom hangs my silver mask 
that I had with me at Beckman's still-life training yesterday. Me and my talented classmates created together many beautiful still-lifes! Photos coming up tomorrow. Anna Leena xx




12 kommentarer:

  1. Snyggt med den svartvitrandiga kudden också, är väldigt inne på att skaffa nåt sånt nu!
    Kram Elina

    SvaraRadera
  2. Så kult! Jeg elsker også å teste nytt:) Jeg håper bare ikke maske skremmer deg om natten i disse Halloweentider;) Mange klemmer fra Marielle.

    SvaraRadera
  3. Gillar också metallinslag i inredningen. Fast masken var lite läskig i sovrummet. Fast det kanske bara är jag som har knasig fantasi ha ha : )

    SvaraRadera
  4. Wow. Tittade precis på bilderna hos Recidence. Otroligt fina. Både fotograferingen och ert hem. Loved it!

    SvaraRadera
  5. Silver och olika grå metaller är en favorit hos mej med. Gillar din mask på väggen. Det är kul att prova nytt som man känner för. Hos mej är det lite bruna- och jord-toner som har kommit in nu.

    Jag gillar din stil, tack för att du delar med dej.

    SvaraRadera
  6. Har en silverhjort hänger på väggen i sovrummet. Gillar den skarpt för den är så smäcker. Ha det gott, Marie

    SvaraRadera
  7. Maria ; Jag har aldrig ens tänkt på att masken skulle vara läskig :) Men nu när du sa det så förstår jag :) Rut&Signe va fint det låter med silverhjort. Smäcker är ju grejen nu i vinter känns det som.

    SvaraRadera
  8. I've never thought of installing a rail in my bedroom before - that's quite an excellent idea.

    SvaraRadera
  9. Tycker masken är läcker! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  10. Hej! Tänkte fråga vad det är för en superfin tröja du har på dig i Residence?

    M v h Kristina

    SvaraRadera
  11. Tänk vad en detalj kan sätta prägel på ett helt rum.

    SvaraRadera
  12. beautiful. i love the silver mask - creepy in such a good way.

    SvaraRadera