.


3 oktober 2011

BECKMANS







Sitter och summerar första kursdagen som har varit över förväntan! Och är extremt taggad inför vårt hemliga projekt arbete som ni ska få veta om senare. Ni som inte läste förra inlägget så har jag påbörjat en inredningsstylist utbildning på Beckmans med fantastiska  Lotta Agaton som lärare. Hon är så duktig...Från en grej till nåt annat. Jag har alltid gillat lampor med ljusrör och försöker hitta med ljus och lykta nån variant för hemmabruk, den här fotade jag på fikat i Stockholm Snickarbacken 7. Finns det nån där ute som vet vart jag kan hitta en? Kram AL

Im sitting and summaring my first school day that has has been beyond expectations! If you have not read the last post, I have started an short interior stylist education at Beckmans with Lotta Agaton as a teacher. She is so talented interiorstylist. I feel lucky to be there.



18 kommentarer:

  1. Oh, vad spännande. Och för mig som inte är med på kursen är det ju så kul att få följa med dig på resan. Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Oj, oj så fint. Toksnyggt foto - som vanligt! Såå kul att ses idag! :)

    SvaraRadera
  4. Ska bli så spännande och följa dig/er på resan! Så avis :)

    SvaraRadera
  5. Mkt trevligt att ses idag, det här kommer bli en strålande kurs. Hoppas dagen i Sthlm blev fortsatt bra! Ses på ons. Anna xx

    SvaraRadera
  6. Åhh, vad roligt!!! Grattis :))
    Kul att vi får följa med på din Beckmans-resa, har funderat och varit lite nyfiken på utbildningen. Kan tänka mig att det är hur kul som helst!

    All lycka till önskar jag dig!
    Kram // Sofie

    SvaraRadera
  7. Åh, vad roligt! Jag skulle också vilja gå något sånt. Har faktiskt suttit och kikat på just den där kursen.

    SvaraRadera
  8. Din lyckans ost! Jag hade mer än gärna velat söka kursen men fick inte ihop logistiken. Kanske det kommer fler chanser....... ser fram emot ert hemliga projekt:) Lycka till! Kram

    SvaraRadera
  9. Kul med ännu mer kunskap och inspiration - lycka till! Angående lysrörsarmatur tror jag du måste kika på belysning för den offentliga miljön. Jag har tagit endel från Bellalite ( lite billigare), Fagerhult och Annell. Kolla deras hemsidor, där kan du kanske hitta något? De flesta elbutikerna tar in av deras produkter. häls. miaw/åland

    SvaraRadera
  10. Åå, vad kul att du börjat läsa den kursen:) Grattis!

    SvaraRadera
  11. Tack Annaleena, vad roligt att du tycker att det känns bra, jag är väldigt glad att du är med.
    Ses i morgon.
    Lxx

    SvaraRadera
  12. Så kul med kursen! Ser fram emot att få höra mer :-)

    Kram Elina

    SvaraRadera
  13. Låter som en underbar utbildning, något jag inte skulle tacka nej till men pendlingsavståndet skulle bli lite väl långt för min del... :-)

    SvaraRadera
  14. Grymt avis, skulle gärna gått den kursen!! Ha det så kul :)

    SvaraRadera
  15. jag vet bara de från Hay och budget varianten från tiger(tgr) men de kanske bara finns i neonfärger och om de går att fästa i taket vet jag inte heller.

    SvaraRadera
  16. Byggfabriken har en variant:

    http://www.byggfabriken.com/sortiment/belysning/taklampor/info/produkter/741-191-mannheim-ii-820/

    Annars flera av dessa bredvid varandra kanske?

    http://www.google.se/imgres?imgurl=http://www.casanovafurniture.dk/images/ha-neon.jpg&imgrefurl=http://www.casanovafurniture.dk/shop/hay-neon-tube-6103p.html&h=300&w=300&sz=58&tbnid=H9QrCIdxnxgttM:&tbnh=90&tbnw=90&prev=/search%3Fq%3Dhay%2Bneon%2Btube%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=hay+neon+tube&docid=FQiz-iesnqke9M&sa=X&ei=a32MTrWhLYLj4QTpz5itCQ&ved=0CE8Q9QEwBA&dur=369

    SvaraRadera
  17. I would love to hang out with Lotta one day ;) I think she is really inspiring and I love here work and settings!

    SvaraRadera
  18. vart kan man köpa sån där "bokstävs" tavla?

    SvaraRadera