.


2 mars 2010

TACK!

Kände för att skriva några rader från hjärtat...
Jag är så tacksam för alla blogg vänner som jag har lärt känna,
under dessa
  drygt tre månader som jag har bekantat mig med blogg världen...
Ville bara säga det, 
ni är så uppmuntrande och inspirerande,
och jag uppskattar er och alla kommentarer som jag får!
Jag har fortfarande lite problem med blogger 
och kan inte kommentra hos några fina bloggar som hos,
men det ska nog lösa sig snart så att jag kan komma skriva nåt till er med
:)

 

Och TACK goa Ullis att jag fick den fina 
kreativa blogger awarden av dig!
Det värmde massa massa min fyrabarns mors hjärta!
Tack!
:)
Gillar verkligen din blogg!
 Du kan kika in till henne HÄR
Kraamkram!

Ses snart!

3 kommentarer:

  1. Ett inlägg som gör mig glad!!:) Ja visst är det roligt att blogga!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du har en herlig blogg som jeg gjerne kommer tilbake til;)
    Takk for gode ord fra deg!
    Klemmer:))))

    SvaraRadera