.


3 mars 2010

Mera kontraster!


Kontraster är så fint...
jag fotar ofta sådana bilder, 
och dras jämt till såna bilder
som säger nånting, jag är nog lite "wabi sabi"
gillar möbler som har något att berätta,
eller som buketten här, 
som är på väg att vissna
 det är vackert..
 foto.sköna hem

 

Samma här,
det svarta bordet
blir en härlig kontrast mot det svala ljusa,



Underbara färger... 
en skön mix av alla möjliga stilar,
en kontrast krock helt i min smak!




Ojoj, så snyggt, 
att inte måla över allting
utan att våga låta 
vissa nötade möblera vara som dom är,
och ta fram det antika också..


Älskling,  jag ska bara träna lite...
:)

bilder .sköna hem


Det är så spännande att göra en resa hos andra,
och se hur dom komponerar sin inredning,
lärorikt!
Här kommer den svarta hall möbeln igen,
en fin kontrast mot ljust hall!
:)

Ha en fin dag!
Kram!





8 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!
    Ja, det er alltid spennende å ta turen inn i andres hjem:)
    Alltid deilig å bli inspirert...

    Nyt dagen:)
    Klem Kjersti

    SvaraRadera
  2. Nydelig blogg du har, og herlig inspirasjon du viser!
    Takk som deler! Klem fra meg

    SvaraRadera
  3. Åh, vad jag gillar din blogg! Så skön stil! Och alltid massor med inspiration :)

    Hoppas solen skiner på dig också idag :)))

    Kram!

    SvaraRadera
  4. tejnixen sis. underbart med vårsolen!! eller huuur!!? tack för din blogg, den förgyller min dag! krameliii.

    SvaraRadera
  5. Mmm gillar kontraster :-)
    Såg det där hemmet i Sköna Hem och jag blev helt kär, skulle kunnat flytta in bums :-)

    Önskar en härlig dag!
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  6. vilken fiiiin inspiration du bjuder på idag!!
    jag gillar varenda bild....

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera
  7. nydelige bilder hos deg!
    kontraster er så fint! liker det jeg også..
    goood kveld til deg
    klemmer

    SvaraRadera