.


2 mars 2010

vita lampan..


Vilken underbar morgon!!
Så mycket energi man får när solen tittar fram,
även kälen är djupt i marken fortfarande...
Jag måste bara visa mitt senaste loppis fynd
som jag fyndade i lördags...




Där uppe...
ser ni den underbara hel vita lampan...
den hittade jag på second hand för småpengar, 
och kände direkt att den skulle passa in i vårt sovrum!
den är helt fantastisk!!



Älskar dom här detaljerna...
vita blomknopparna
och vita lampskärmarna...
Vintage är så snyggt att
och blanda med nytt!

Man kan aldrig få samma känsla i ett hem
med bara nya saker..:)
kram på er!

2 kommentarer:

  1. Så fin!! Och vad härligt att få ligga och titta upp på vita blomknoppar!:) Så härligt med orange och turkost också!! Härliga bilder!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Sååå fin! Grattis till fyndet!
    Underbar färg på dina kuddar i sängen!

    Kul att hitta hit nu ska jag titta runt lite hos dig!
    Må så gott!
    /Eva

    SvaraRadera