.


10 mars 2010

Pink dream!


Det första jag tänkte när 
jag såg detta reportaget var,
 vilket originellt hem!!!

Pink goes strong!
Kan man säga efter man har sett dom här bilderna!
Wau! 
Min väninna som älskar rosa färg, 
höll på svimma när hon såg
den rosa SMEG kylskåpen!



Vilken söt grej, att sätta fast
teckningar på fönstret!
Den här rosa färgen väcker verkligen tjejen i mig!



Så kul och se, när någon 
gillar en färg eller stil,
att våga följa drömmen!

Ikväll ska jag ta och träna 
efter en veckas uppehåll,
är på bättringsvägen från
jobbiga halsfluss:(
Sköönt!

Hade gottis!
Kraam,

4 kommentarer:

  1. så herlig!
    det var liksom kke sukkersøtt-rosa.
    men stilig og spennende.
    tøft med litt rødt til!
    bra du er frisk!:)

    SvaraRadera
  2. ikke (kke)
    (en liten skrivefeil:)

    SvaraRadera
  3. Visst är det häftigt! jag skulle vara så rädd för att tröttna! :)

    SvaraRadera
  4. Man blir så glad när man ser sån färgglädje!

    Och så är det vågat att vara så konsekvent, jag menar man kan ju inte bara tröttna efter ett par månader när man har så mycket av något...

    Kram mariette

    SvaraRadera