.


10 mars 2010

färg och IKEA inspiration!

 
Jag håller på att experimentera det här med färg!!
Det händer nåt inombords när vi ser mera
färg...
man blir på nåt sätt
gladare!! :)



Här har jag plockat några IKEA nyheter som jag
fastnade för...
Hur fin är inte den där tecknade tyget!!
Jätte häftig!


Diggar den här lampan med...
den är så enkel, och stilren,
och lätta att byta en lampskärm till
helst en blommig,
om jag fick välja:)

Lampan är också från IKEA

Jag väntar på sol här
i Varberg i dag, hoppas att den dyker up!
Ha en finfin onsdag!
Kraaam!

6 kommentarer:

  1. Klockan gillade jag.Och tyget är härligt.Hoppas du får sol,här i stockholm är det solsken och man känner vår i luften.Kram!

    SvaraRadera
  2. Man blir gladare av färg. Härlig inspiration!

    SvaraRadera
  3. så sant som du skriver.
    Jag och sonen tycker oxå att tyget är jättefint och tänker att några meter ska få flytta hem till oss snart.

    fin onsdag!

    SvaraRadera
  4. Här skiner inte solen ännu men dina bilder gör mig glad ändå!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Sol ocjh färg är riktiga inspirationskickar. Tyget från IKEA måste jag kolla upp tack för tipset! :)

    SvaraRadera
  6. Det var en lampe jeg kunne hatt:)

    SvaraRadera