.


11 mars 2010

Tulpan drottningen!

Skönt med torsdagar,
vi är en dag från helg...
Yes!
Som för mig betyder, mannen är hemma
och jag kan åka tex. på loppisar, får tid med mig själv
som är jätte viktigt,
för att jag ska få kraft till
det andra.




Tulpan tiden har verkligen sin högtid nu!
Visst är dom vackra! 
Jag älskar alla slags blommor,
och tar gärna vara på blomman som är
aktuell för säsongen.

OBS. ibland följer jag strömmen
*fniss*


Att jag har börjat blogga, är det bästa som har hänt mig
personligen på länge!
Jag har haft många "slit" år bakom mig, småbarns år,
föräldranas hastiga bortgång, skilsmässa,
(nu är jag lyckligt gift)
Det gjorde att
sjävförtroendet hade djup dukt i botten...
Så jag är så innerligt GLAD för alla bloggvänner,
och kommentarer!
puss puss puss!!!




Fånga dagen, tänk inte att idag är bara 
en vanlig grå torsdag,

Den här dagen kan vara den bästa i ditt liv...
vem vet vad som finns bakom hörnet :)
Många kramar!!!!!

3 kommentarer:

  1. Hej

    tulpaner är verkligen en av de bästa sakerna med vårvintern. Är hela tiden tvungen att köpa hem nya, då dom sloknar så snabbt. Gillade skarpt de rosa sakerna i förra inlägget, det kan su säkert förstå om du går in hos mig och kollar etiketter med kök och toalett. Nå det rosa finns ju lite överallt hos oss.

    kramar

    Sabi

    SvaraRadera
  2. Så underbara bilder.:-) Stina

    SvaraRadera
  3. Jag köpte tulpanlökar i jord och satte i kruka på fönsterblecket, ute alltså. Tänkte att det KAN gå för lite värme läcker ju ut;) Glömde så klart att ta in dem någon natt, men de klarade sej över förväntan :) Tulpaner är underbara.
    //Annika

    SvaraRadera