.


9 mars 2010

Kreativ flow...


Välkomna hit! 
Och välkommen tisdag!!

Som ni ser så har jag meckat lite med min header,
jag filar och grejar för fullt,
den kreativa processen är i full gång!
*spännande*
 Ber om tålamod 
om det är lite rörigt
här under en tid :)



Minns ni buketten
rosor från Livs kalas?


Den var på väg till sopptunnan 
efter ha blommat färdigt,
men jag kände att jag måste göra 
nånting med blombladen innan, ta lite kort och så..
Strö sagolikt på golvet..
*fniss*
Och här är resultatet.

Den turkosa
lampan har jag fyndat på loppis.

Som alltid, jag älskar att följa 
den kreativa processen och känslan...
man vet aldrig hur det slutar.

Grattis Paulina min underbara brorsdotter som fyller
14 år idag, Iikk!
va old, jag har blivit!!

Hade gottis!
KRAM!


6 kommentarer:

  1. Synes det var helt nydelig jeg...:)
    Klem Kjersti

    SvaraRadera
  2. Mmm vad härligt när kreativiteten flödar...Kan våren vara på väg tro?!

    Underbar turkos färg på lampan där :-)

    Ha en go dag!
    Kram Sofie

    PS. Du är välkommen på altanfika näääär som, måste fylla frysen först ;-)

    SvaraRadera
  3. Nydelig! Headeren var skjønn!♥ Ha en herlig dag! Klem Heidi

    SvaraRadera
  4. älskar rosenblad... vresrosor brukar jag spara i en burk på sommarn. luktar så gott.

    jo du frågade om mina hjärtan jag har i inlägg. jag använder firefox som webbläsare och under redigera så finns en rad som heter symboler.. där har jag hjärtan... ibland går jag in på flickr och kopierar någon annans hjärta.. många lägger det i sina rubriker eller i sina namn.. så så gör jag.
    kram

    SvaraRadera
  5. Vilken fin header Annaleena!

    SvaraRadera