.


9 februari 2010

Narnia vinter!


Idag var ju ute på förmiddag med lill prinsen Kaleb och
samtidigt passade jag på och ta lite vintriga kort i våran omgivning...
Den här kyrkan heter torpa kyrka, och den ligger strax utanför varberg, ett stenkast från oss...det jag vet om den, är att den är vääldigt gammal. Vågar inte tippa exat hur gammal...
Och att vi har bevittnat många lyckliga brudpar som har kommit ut från kyrkans dörrar i risregnet :)


 

 Kaleb tar gärna på sig skor..vems skor som helst :)




Tycker om den här bilden, rad känslan...den säger att man är på väg nånstans...



... hemma... 




 

Här är vårat hus som skymtar bakom gräset... jag fick stå i snön upp till låren när jag fångade bilden...vad gör man inte för att fånga fina ögonblick :)

...Jag är så lycklig för denna narnia vinter...
Önskar er en mysig dag!
Kraaamis!

5 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder du har tagit!
    Kram, Ullis

    SvaraRadera
  2. Hej Annalena..hittade dig i dag! Ville bara skriva att det var en skön bekantskap!Gillar din blogg! Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Förstår att det måste vara häftigt! En sån vinter är ju inte så vanligt på västkusten!
    Vad kul att du nappade på utmaningen, kul att läsa dina sanningar!
    Ha en mysig kväll!/Marie

    SvaraRadera
  4. Hej!Hej!
    En ny blogg för mig! Vad mycket fint det fanns att titta på här:)Stannar och tittar runt lite till...

    Kram Pernilla

    SvaraRadera