.


10 februari 2010

Älskade tavelvägg!


 Jag älskar tavelväggar! 
Det finns en uppsjö av olika stilar och varianter... och jag tycker egentligen att det är roligt och hellre blanda olika tavlor med varandra, som foton och målningar men i min variant nu så har jag bara foton...
än så länge..*fniss*



 

Tavelväggen skymtar i speglarna..


 

...Brölllops porträtt på mig och min älskling..
anno 2003

 

Tyckte att det var lite gulligt att hänga bilder med klädnypor i tomma ramar...visst har man sett det för...men det funkar fortfarande...det ser så
bohemiskt genomtänkt ut.

Idag är det onsdag och det betyder loppis dag för mig...men tyväär kommer inte hinna med den... för mycket och göra, och jag är ensam med barnen...får bli nästa vecka istället...läängtaar!!

Ha en finfin dag! kramis!


4 kommentarer:

  1. Himla fint med dina bilder i snygga ramar. Gillar din stil. Den är mycket harmonisk. Feng shui kanske, inte vet jag men den tilltalar mig. Synd på din loppisdag men det kommer fler. Ha det gott! Marie

    SvaraRadera
  2. visst är det fiiiint med tavelväggar!!
    jag har just ett litet sånt projekt pågång men det verkar inte som det blir så många tavlor just....hmmmmm....vad blir det då? =)

    kram till dig och dina fina bilder!

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera
  3. Johanna Järvinen-Taubert14 februari 2010 kl. 18:52

    Ihania kuvia!!! Oli hauskaa nähdä myös Sepon ja Leenan hääkuva asetelmassa! Ja teidän oma - yhtä ihana kuin teidän häännekin :)!!!

    Terkuin, nyt-ei-jaksa-runoilla-ruotsiksi-Johanna ;)

    SvaraRadera