.


7 februari 2010

etnisk inspiration


Jag har blivit otroligt inspirerad av dessa bilder sistone från, brandtsindoor.
Vilka härliga mustiga färger...en skön etnisk känsla. Här bejakar man hellre de som är tidlöst och bevarar arvegods och hantverk med en värdighet..

 
vilken vacker kudde..ååhh... Broderi kafeer vore nåt för stressade själar..:)

 
Den här mattan kunde jag hänga upp på väggen också..vilka härliga natur harmoniska färger.

  
Underbart..fantastiskt..ljuvligt..vackert...oj, så inspirerad jag blev om den här bilden...

Jag har haft en hel skön söndag i dag med min familj, och vi har umgåts heela daan med en annan stor familj...nu kände jag bara att jag ville spontant säga det här...

Livet är inte enkelt för någon av oss oftast,  men tillsammans blir allting så mycket lättare och roligare att bära...

Önskar er alla en sköön söndags kväll!

alla bilder kommer från www.brandtsindoor.dk

kraaaaaaaaaaamis...

1 kommentar:

  1. Härligt med bilder man blir inspirerad av! Jag sparar ner allt jag ser, har mappar med bilder på alla våra datorer - vilket gör att jag inte hittar nåt...
    Mysigt det låter med lite umgänge med stora familjer - full fart förstår jag!
    Ha en bra vecka nu!
    Kram/Marie

    SvaraRadera