.


20 februari 2010

Melodifestival och lyktan från GE-KÅS!


Här ännu en lykta från min lykta samling, som är köpt på Ge-kås!
Varje gång när jag är där, så går jag runt med ett småleende på läpparna, och tänker hur duktiga deras inköpare måste vara !
Priserna är... låga... och sen så hittar man så fina saker!!




Här hamnade lyktan på soffan en stund.. 
Gillar den här bilden där Kaleb sprang framför, 
och gav fotot en sån fin känsla...:)

Idag fick jag ställa in Livs barn-kalas eftersom det har utfärdats en klass2 varning ute! 
Det får bli nästa helg istället...
Som det snöar, hua!!

Men tänker inte missa Melodifestivalen ikväll...hejar på Jessica Andersson, visst är hon fin!


Ha en trevlig lördag i snön!
Kraaaaaaam!

7 kommentarer:

  1. Vilken fin lykta - och soffan var så snygg!

    Nu skall jag skynda iväg och bunkra upp innan stormen kommer.

    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Så fin lykt. aller mest digger jeg den stolen. Fantastisk farge!!

    ha en flott kveld

    klemmer

    SvaraRadera
  3. Fine bilder og herlig blogg;)

    Fiiin lørdag til deg,
    Klem

    SvaraRadera
  4. For en fin lykt!!og sofaen din...mmmmm

    SvaraRadera
  5. Nydelig lykt, jeg tror jeg må ha et par flere av de:) Stolen og putene er også vakre, liker stilenn din! Ha en flott helg! Klem Heidi

    SvaraRadera
  6. Hej. Så kul att du hittade till mig. =) Ja vilket väder... jag har just vart ute och kört bil. Såga bara 10 meter framför mig och det fanns bara en fil att köra i för den andra var igensnöad... ett äventyr. Det gäller att köra sakta vill jag lova. Du har också en jättefin blog. så fint ni har det hemma. superfint verkligen.

    hejsvej.

    SvaraRadera