.


21 februari 2010

Mera färg tack!


Så skönt med en slappar söndag...
Idag känner jag att bara vara, stirra på OS och blogga lite så klart! :):)
Jag är helt tydligt inne på en färg-fas just nu, dras till färger, längtar efter mera färg,
plockar fram gamla färg kuddar som den här gula kudden på soffan som jag har sytt.

 

Barnen kan det här med färg! 
Dom har liksom inga hämningar vad som går och göras eller inte, dom bara kör! 
Nu kan man trycka egna ritningar, ider, foton, eller konstverk till en tapet
Kul med en barnritning på väggen i barn rummet :)


 
Foto. Lisbet Hjort/ linnea press

Lilla konstnären är igång,
jag älskar barnteckningar! 
Får en del varje vecka av mina små konstnärer, det är så mysig!
Ha en trevlig söndag,
Kraam!


3 kommentarer:

  1. Ja, jag har ju den här helgen verkligen försökt att anamma lite mer starka färger. Men... jag är tydligen ingen färgglad person! Kanske räcker med att man har en färgstark personlighet?! ;-D

    SvaraRadera
  2. digger den gule puten!!
    det er herlig med farger. helt fantastisk barnetegning!
    klem

    SvaraRadera