.


19 februari 2010

IKEA inspiration!


I går åkte jag med min käraste till IKEA för att köpa tillbehör till vårt hemma kontor, 
hittills har det rummet varit ett skrut rum till allt möjligt pax, 
men nu ska det rustas upp till en stilig fungerande hemma kontor! 
Yes!!
Då kan jag inte skylla längre på, bristande förvaringsmöjligheter! ;)

Och som alltid fick jag med mig några nya tyger från IKEAS tygrike, dessa... billigt som vanligt!



Ja! 
Kuddar ska det bli, bilden ovan är lite fusk..
Jag bara testade hur tygerna funkar ihop, har inte hunnit och sy dom än;)
hmmm...är lite sugen på att och sy runda kuddar istället,
med en svart knapp i mitten!


 

Lilla kaleb är en trogen vän, han hänger med mig på alla kuddliga äventyr!

Ha en riktig SKÖN helg!!
Och som jag brukar säga, glöm inte och fredas myys...
kraam!

8 kommentarer:

  1. Vilken ljuvlig soffa du har!!!! Ser att det kommer att bli bra med ditt nya yrkesval..!
    Ikea är aldrig fel.. blev så sugen på att åka dit nu...
    Vilken söt femåring du har som blev stora prinsessan! Kuddassistenten ser ut att vara en lite prins också..!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. hvilken nydelig blogg du har.
    vår spira bildet ditt var utrolig fint!!
    her kommer jeg igjen
    klem Kristina

    SvaraRadera
  3. hej Vännen!
    Super fin header!!

    Tror att kuddarna kommer bli kanoners..Jag ska nog ta och förnya mig på kuddfronten med..
    Hua vad det snöar..
    kram Anna

    SvaraRadera
  4. Soffan där i bakgrunden ser ju gudomlig ut... Man fastnar med ögonen på den!

    Tror det blir läckert med svart knapp i mitten på kuddar i de tygerna...

    Trevlig helg!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  5. IKEA äger och du äger lilla blogg-master där!! du har fått en stor gåva...och du är en wunderbar mamma- hali sinulle!

    SvaraRadera
  6. hej Vännen!!
    Hi hi.. Det har jag aldrig gjort.. Är det inte gör kallt att rulla sig i snön!!!

    Du, det lutar nog mot att jag inte kan göra någon loppisrunda i morgon.. Här är så dåliga vägar, och snön bara faller.Annars så får vi hitta en annan dag när vi har mer tid och kan fika eller luncha med!!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Jag brukar också börja med att testa mina olika tyger innan jag syr. Funkar bra att linda tygerna lite här och där för att se om de passar. Det där lilamönstrade tyget fick jag först nu med dina bilder upp ögonen för, det kommer ju att bli supersnyggt som kudde... vill ha..!

    SvaraRadera