.


12 februari 2010

Köks inspiration!


   Helloj! 
Jag blivit helt stört förälskad i detta kök från marbodal
Den är bara så fantastisk! Jag tyckte att det var så kul med den där tusen och en natt golvet! Och skåpet längs bak då!!








 Ett till snyggo kök (enligt mig) som jag hittade från kvik
den känns cool, industriell och 

väldigt Dansk, kärlek!!



 

Idag är lilla flisans väntan över,  pappa Jonas har äntligen kommit hem från den långa jobbresan..
Hurraa!! Det firar vi med tacos till kvällsmat och bara myys på schemat...

                                                    Är såå glad för er alla som tittar in hos mig!!

Och tack för alla goa kommentarer,  jag jobbar för fullt på att fixa felet, som gör att jag inte kan kommentera till er tillbaks.
Tills det.. :)
                                                                    
                                                                   Fredas kramisar!


7 kommentarer:

  1. Fint kjøkken!!kos dere i helge når pappa kommer hjem:)

    SvaraRadera
  2. Siis ei oo totta:) Onko se Ansku?:) Kattelin kommentteja jossain blogissa ja kuulosti ihan sinulta:):) Tuus visiteeraan mun blogiinkin. Terkkui!!!:)
    Mirva

    SvaraRadera
  3. Kul med köksbilder, eftersom jag drömmer om att göra om snart...
    Ha en mysig helg!

    SvaraRadera
  4. Flisan er helskjønn!♥ Flotte kjøkken, jeg likte spesielt godt det ene skapet p ådet øverste og ellers det nederste rommet... Hehe... sjeldent det blir helt perfekt, men det er langt på vei;) Ha en herlig helg med pappaen hjemme!:) KLem Heidi

    SvaraRadera
  5. Kul med lite köksbilder eftersom vi är mitt uppe i köksrenovering =)

    Ha en mysig helg! /Linda

    SvaraRadera
  6. Den på Marbodal har jag spanat in ett tag sedan...ahde jag hus så skulle jag kunna tänka mig den...aaaabsolut...älskar mjuka former, lite 60-tals retro, men ändå i modernt stuk...
    Moi sit!! Tavataan taas!! pusi ja hali

    SvaraRadera
  7. Heips!

    Liv on ihan kuin pikku Anneleena lapsena tuossa kuvassa :)!

    Onpa hurmaava tuo ruskeakuvioinen lattia keittiökuvassa!

    Tää sun blogi on kertakaikkiaan upea - olen ihan koukussa ;)! Ja ylpeä siitä, että mulla on niin luova ja lahjakas serkku <3!

    Rakkaat ystävänpäiväterveiset koko pesueelle!

    Love, Johanna-serkku

    SvaraRadera