.


15 februari 2010

Jag vill ha FÄRG!

 Jag vill ha mera färg! 
Jag som har oftast bara svarta och vita toner hemma förutom i barn rummen,
har börjat längta efter MEERA färg! 
Här är min RETRO fina kladd säkra vaxduk, som jag har spännt upp över en hemma snickrad träram! 

Super bra om man har små kladdfingrar hemma!

 



En GOO tårtfat!



Visst är den uppfriskande! Jag fyndade den på åhlens super-sale alldeles nyss... kostade nästan ingentig...och bullarna smakar MYYCKET godare
på den här faten! 

jag lovar!! :)



Min färg glada vår-spira akvarell som är till salu!
Men är lite sugen på att behålla den själv...

Nu har jag fått färg boostat mig lite gran, häärligt!
Syns i morgon!!

kramkram!


6 kommentarer:

  1. Herlig!!! Ja, jeg er også lysten på mer farge snart! Selv om jeg elsker det svart/hvite, er det vakert og oppkvikkende med fargeklatter!:) Ha en fott dag KLem Heidi

    SvaraRadera
  2. visst är det härligt med färg. jag går omkring här och funderar vad jag kan göra åt saken ;)))

    ha det gott!

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera
  3. Jättefin den där tavlan som du har målat! Visste inte att du är så duktigt på att måla... man lär sig alltid något nytt på sina vänner:)
    Mera färg längar man efter när våren kommer... fast jag vill bara ha färger på blommorna... tycker ert hus ser jätte jätte fin ut med svart och vitt...jag vill oxå ha likadant!:)
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Komiskt!

    Jag satt igår och tänkte på din härliga tavla i cerise och orange toner som jag kollat på din blogg många gånger. Tänkte mejla och kolla om du ville sälja den... Och nu skriver du det!!!

    Vad ska du ha för den? Kanske skulle be pappa och mamma köpa den till mig i födelsedagspresent!

    Kram från Therese i Örebro

    SvaraRadera
  5. Aha! Där var ditt fyndade tårtfat! Faktiskt har jag samma mönstrade tyg som du, fast mer i grönt.. och så är mitt faktiskt i original från 70-talet, gissa om jag blev förvånad när de började trycka det igen och det blev trendigt!

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig blogg du har :) och vilken underbar akvarell!!! Har du redan sålt den, eller vad vill du ha för den? Älskar färgerna.
    Kram Therese

    SvaraRadera