.


16 februari 2010

Sköna hem!!


Det blev SKÖNA HEM!

Inrednings reportaget som plåtades hemma hos oss
har blivit såld till Sköna hem! Häärligt! Min favorit tidning dessutom:) 
Extra kul!
När repet kommer ut, vet jag inte än...
jag återkommer med datum:)
klicka HÄR så kommer du till Annas blogg som gjorde reportaget!

Jag var inne hos sköna hem och fastnade för några bilder...här tex. är det snyggaste och coolaste "walk in closed" som jag har skådat på länge...
bild. sköna hem

 

En underbar vardagsrum..LESS IS MORE...
bild.sköna hem


Ha en topp dag! kramis!

9 kommentarer:

  1. Vad kul med reportaget i Sköna Hem!:) Wow. Jag ska rysa till biblioteket genast och kolla numret (så skönt att dem har prenumerat svenskt Sköna Hem i vårt biblioteket!!) Kul att se hur det ser ut i ert hem!

    SvaraRadera
  2. hej Vännen!!
    Nu har jag skrivit om det på min blogg med!!

    Super kul att få se reportaget i tryck sedan!!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. ...tietty möivät sen Sköna Hemiin!!! Koska olet niin taitava sisustamiseen!!! Ja myös maalaamaan ihania akvarelleja! Be glad for the gift in you darling!!!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Hittade hit via Annas blogg!
    Stort grattis till reportaget i Sköna Hem! Vad roligt!

    Ska kolla vidare här på din blogg nu!

    Trevlig kväll!/ Mariette

    SvaraRadera
  5. Så roligt, ni har det så fint!! Det ska bli superkul att se repotaget! Kram! Maria S

    SvaraRadera
  6. Så kul med Sköna hem, det ska bli så kul att se = )! Så kul med att starta eget, kul att följa dig!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  7. Vilken fin blogg du har!! Hittade precis hit via Vita Nyanser... och det är jag glad över! Härliga tavlor du målar och så kul med reportage! Jag återkommer!!
    Mvh Milla

    SvaraRadera
  8. STORT grattis till reportaget!! sköna hem så kul!! du får säga till när det kommer ut!

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera
  9. Det ska bli kul att få läsa i tidningen då det kommer ut.

    SvaraRadera