.


11 april 2011

MOVING AROUND AGAIN






Heja måndag! Har ni haft en bra helg? Förutom att jag har tagit hand om min lille son som blev
 opererad förra veckan, så möblerade jag om lite i allrummet. Jag har en tendens att tröttna om det
 ser likadant ut för länge:) Så pianot fick en ny plats brevid väggen där kritttavle ramen var innan.



Senaste köpet porslinshuvudet som är från anyhow, den passade perfekt på pianot.
 Barnen tycker att den är jätte häftig och lite läskig också, på den kan man läsa hur hjärnan
 är uppbyggd:) Tusen tack för era fina kommentarer om mina enkla påskägg, dom värmer!
Ha en skön start på veckan kära vänner, Annaleena xx

Hello, I hope your weekend was nice! I have been changing place with some
 furnitures this weekend. It has to be the best way to make som quick changes in home. 
This piano got a new spot next to this wall. Here you can see here how it was before
Have a lovely sunny week! Annaleena xx



2 kommentarer:

  1. Att möblera om kan göra så mycket,allt blir som nytt igen.Porslinshuvudet var lite läskigt tycker jag med,men vilken cool idé att man kan lära sig omhjärnan lite.Kram!

    SvaraRadera
  2. Fabulous things that I may discover here tonight!!!

    Have a nice Tuesday;o)
    Hugs
    Tine

    SvaraRadera