.


10 mars 2011

SOMETHING FOR OUR LITTLE FRIENDS...





Hej på er! När jag fick barn så tyckte jag att det var svårt att hitta fina hängande mobiler. Den
här mobilen som jag har gjort har jag visat förut, men för att jag har många vänner som har fått
barn eller som ska få så visar jag den en gång till. Den är verkligen super enkel att göra. Jag har
bara vridit vanligt garn runt en kvist och hängt träkulor ner från det. Träkulorna skulle kunna
vara svarta också för att ge mera effekt! Den snygga affischen på väggen kommer från skamm.  
Kram så länge! Annaleena




Just wanted to show you a little thing you can do to our little friends. A really
 easy to do mobil, that you can hang in the kids room. xoxo Annaleena



13 kommentarer:

  1. your the best ;) Did you stack little lamps in a canvas drawing there on the wall, it looks good?

    SvaraRadera
  2. Pretty simple idea - great!
    And the elefant - so nice!

    Salut!
    Franka

    SvaraRadera
  3. yes! I absolutely like it! such a nice idea, and yes, it could be added to the "beaded interiors" collection. :)

    xoxo,
    agnes

    SvaraRadera
  4. Superfint, känslan blir så fin när man gjort själv =)

    SvaraRadera
  5. så utrolig kult! stilig ide!!
    Klem

    SvaraRadera
  6. Jag har sett mobilen vid ett tidigare tillfälle på din blogg och jag måste erkänna att jag har tänkt göra en liknande till sonen. Älskar mobiler!!

    SvaraRadera
  7. Thanks everybody!!
    Designbird tack för dina fiina kommentarer, dom värmer hjärtat varje gång!

    Desiree its a mini-bulb strand on the wall.
    Agnes "beaded interiors" collection sounds good!

    Annaleena

    SvaraRadera
  8. That is so nice Annaleena! What a fresh and playful room.

    love Iris

    SvaraRadera
  9. Thank you Iris and Franka! Love to you too!

    SvaraRadera
  10. Hei =) Jeg har også hatt vanskeligheter med å finne en uro/mobil til mine gutter. Ingenting var slik som jeg ønsket, så jeg endte jo opp med å lage en selv såklart, med bittesmå discokuler. En glam uro =)
    Skal snart se om jeg får lagt ut et bilde av den på bloggen.

    Klem

    SvaraRadera
  11. Jättefin!

    Så personlig och härlig!!!


    Maliin

    SvaraRadera
  12. Love this! I would love to feature this room in our magazine with your permission. If interested could you send high res images to contact@lapetitemag.com

    Rachelle
    www.lapetitemag.com

    SvaraRadera