.


9 mars 2011

I LOVE THIS...







Igår firade vi den internationella kvinnodagen, och just då damp det ner i brevlådan
 nåt som jag hade vunnit i en bloggtävling, ett helt underbart halsband från Nested yellow.  
Jag som älskar detaljer och allt krimskrams runtomkring, blev jätte glad för det här paketet 
som var så söt! Ser ni den lilla virkade blomman på!  :) Det finns också en gullig intervju 
med mig att läsa på hennes sida här.  Men hörni snart drar jag igång en tävling hos mig, 
så håll utkik! Kram Annaleena

As almoust every woman I love beautiful things and jewellery, so lucky me who won this 
lovely neclace from nested yellow, just look at the wraparound, I love this! Annaleena xx




12 kommentarer:

  1. Jättesöt! Den kommer väl användas en del?

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Det är extra kul att få ett paket en dag då man inte förväntar sig att få ett.

    SvaraRadera
  3. Å men du så helt FINT - på alla sätt!

    SvaraRadera
  4. Ja, den är så fin!! Och så fint paket!

    SvaraRadera
  5. Ooh lucky you... and yes the packaging is adorable too.

    SvaraRadera
  6. Vilket fantastiskt vackert paket! Förstår att du blev glad. Grattis till vinsten :)
    Kram
    helena

    SvaraRadera
  7. I love hearts - silver - golden - silver ...

    Salut!
    Franka

    SvaraRadera
  8. Så roligt:)
    Så fint.
    ha en fin kväll
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  9. Aw...I'm so happy to see you received your sweet treat. I hope it brings you many beautiful smiles your way when you wear it.

    Big Hugs,
    Anna
    {ny}

    SvaraRadera
  10. GRATTIS! Alltid kul de gånger man har lyckan att vinna en utlottning :)
    Så söt blomman var också! Omslaget liknar mycket något som jag snart ska visa på min blogg.

    Kramar, Carina

    SvaraRadera