.


2 mars 2011

ONLINE INSPIRATION FROM AGATON&ULIN!






Super duon Lotta Agaton och Pia Ulin fick en ledig dag över och bestämde sig
för att fota några Lottas favorit möbler för Lottas blogg lottaagaton.blogspot.com
Resultatet är makalöst snyggt och totalt inspirerande! Jag gillar det sättet Pia Ulin
 fotar och Lotta stylar, det blir bara bäst! Själv ska jag fota några inspirations bilder 
 idag till än så länge hemlig grej ;)  men ni mina kära blogg läsare ska få veta det allra
 först när jag får säga vad och när! Mera bilder hittar ni hos Lottas blogg här! 

The swedish interiorstylist Lotta Agaton and photographer Pia Ulin had a day 
over and the decided to take pics to Lottas blogg. You can read more information 
about this unik project here. This is just so inspiring! I am glad that they did this 
jobb just for the blogg readers! Annaleena XX


1. The shelf "Ivy" by Thomas Bernstrand is produced by Swedese sculptures from 
Note and the Established & Sonslamps is sold by hos NK inredning in Stockholm

2. Showtime sofa by Jaime Hayon for BD Barcelona is sold by NK Inredning
"Loom" lamp by Benjamin Hubert is produced by Zero.


3 kommentarer:

  1. Så bildene hos Lotta i går, og de er bare flotte. De er bare såååå dygtige! Dejligt at du har tilført lidt produktinformation :-) Held og lykke med din styling i dag - bliver nok rigtig godt! Knus; Heidi

    SvaraRadera
  2. gillade speciellt den översta bilden, ska kika vidare på Lottas blogg nu. Kanske finns ngt mer i min smak:)

    SvaraRadera
  3. Jag kan bara hålla med - fantastiskt fina bilder!

    SvaraRadera