.


1 mars 2011

LET YOUR HOME BE A SUPERMODEL!







God dagens! Det är inte så ofta man har möjlighet att se så många bilder och
tolkningar av klädförvaring och klädkammare som i fabriken idag! Temat är
nämligen det sistnämnda. Jag är inte bäst på att hålla klädhögarna granna och
fina men gillar att skylta ofta hemma hos oss med kläder. Ikeas grundtal stång
är perfekt för att hänga jeans eller andra kläder över. Flera tips för klädförvaring
i fabriken!

Let your home be a supemodell! I love to let my clothes take place
and build small collections and displays with them. Or why buy a big
lumbering wardrobe when you can hide your clothes behind curtains.

 foto the Coveteur





9 kommentarer:

  1. Hej där!

    Våra temainlägg är nästan som avlägsna släktingar idag... fast mitt är mer sött och nostalgiskt.Ditt är snyggt och modernt med det där lilla extra som vanligt =)

    KRaM Tina

    SvaraRadera
  2. Det ser fint ut! En klädstång har jag funderat på - sambon har så många fina jeans som hade blivit fina upphängda. Och inte ligga på en stol :)
    Kram / Kristina

    SvaraRadera
  3. Hej
    Oj vad härligt läckert med stången:)
    så fina bilder.
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  4. Hej, vilka fina bilder! Jag älskar din trollsländetavla/plansch i första bilden (eller är det en fluga?)! Jeansbilden känns vårig och fräsch! Tack för inspirationen!

    SvaraRadera
  5. Jag älskar dina nytänk och dina rubriker i inläggen. De säger så mycket!!

    kram.

    SvaraRadera
  6. Tjusigt! Ska genast kika in i Fabriken!

    SvaraRadera
  7. nice!!! great idea for the denims!!!

    SvaraRadera
  8. Vad fina bilder! Smart med stången, den idén ska jag ta med mig i planeringen av vår klädkammare.

    SvaraRadera
  9. Grundtal ska få följa med mig hem nästa gång! Smart och snyggt och precis vad jag behöver!!
    Tack!

    Kram Milla

    SvaraRadera