.


6 december 2010







6 december.


Julsaker smyger in mer och mer hemma hos oss. Det enklaste
 juldekoration måste vara att fylla en fin skål med kottar, och placera ut
 hyasinter lite här och där. Mmmm...som jag älskar doften av en hyasint!
 :D Ha en underbar vecka! Kram Annaleena

 What a great way to start a day... listening christmas music...
Decorating house with some christmas flowers, maybe white christmas
wont be only a dream this year:D Have a nice week! Annaleena





psst..
du hinner fortfarande att vara med och tävla om en valfriskylt från ramsing här.






12 kommentarer:

  1. Jag har precis hittat din blogg men jag ser redan att den kommer att bli en favorit. Man får en skön känsla direkt av dina vackra bilder. Lycka till! Elna

    SvaraRadera
  2. Vackert. Det är just den där röda hinten som gör det nu i juletider :)

    SvaraRadera
  3. Här har vi haft en extra ledig lag, då vi firar självständigheten i vårt land. Ett trevligt avbrott i vardagen :)

    Ha det gött!

    SvaraRadera
  4. Hej AnnaLena.....

    Din servis där i skåpet är fantastiskt vacker..har suktat lite efter den, men htittar ju bara en del här och en del där....och har inte blivit att jag handlat...hade jag gjort det hada jag idag kanske haft en komplett servis..:)

    MEN du! vilken vacker vimpel i ditt förra inlägg! Den var helt i min smak, och kommer gensst kopieras...Tack för tipset vännen!!!!!

    Kram Loellan

    SvaraRadera
  5. Hej Där :)
    Här har jag inte varit innan..........fin blogg :)
    E jag Dum eller??
    Kan inte se hur man blir med i fabriken??
    Håkan

    SvaraRadera
  6. Hej! Dig känner jag igen! Jag följer din fina blomsterblogg:D

    Skicka ett mail till fabrikens mailbox och berätta i vilken kategori du vill tillhöra så fixar vi det.

    Bästa hälsningar, Annaleena

    SvaraRadera
  7. Åhh, vad mysigt skåp! Gillar hyasinten i konservburken...

    KRam Sofie

    SvaraRadera
  8. Hej Sofie:D
    Visst är den, men den är lite fusk... jag köpte den från granit.

    Kram tillbaks!

    SvaraRadera
  9. Bärkvistar är så fint och dekorativt. Kul att se dig i tidningen igen! :)

    /Kristina

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Din översta bild är så fint tagen med den röda kvisten.. Tycker det är fint med vitrinskåp där man kan samla allt vackert man har i porslinsväg.. Ja, annat vackert med för all del..

    Mia

    SvaraRadera
  11. nydelig. Du tar de mest utrolige bildene. Takk for at du deler! Ha en fin dag:-)

    SvaraRadera
  12. Hello Annaleena!

    I love your coral red blooms that accent your cupboard with beautifully stacked dishes amazingly brought together by color and shape. I just love stacking objects.

    Have a beautiful week!

    Anna
    {NY}

    SvaraRadera