.


5 december 2010









5 december.

Snön faller sakta ner, och andra advent kan inte bli vackrare än så här. Jag testade 
att göra dom söta julvimplarna som jag såg hos fotograf Krista Keltanen:s blogg.
 Vimplarna gör du av tårtpapper, bara vik över en snöre och häng upp. Klart.
Idag ska vi ta våra julkort på barnen, och dom brukar bli allt annat än stillsamma :D
Njut av det vackra snövädret och den fina adventstiden! Kram Annaleena
flera söndgsbilder i fabriken idag

Hello hello! Today snow is falling over Sweden again and it is so beautiful ouside.
To bring some more Christmas mood, you can make a simple christmas pennant 
with the decoration papper you use under the cakes.Have a happy advent friends! 
Annaleena



Psst..
Jag finns med i Leva och Bo:s bilaga idag.
 Jag vänjer mig nog algrig att vara med på bild :)






15 kommentarer:

  1. Hei!

    Jeg har skrevet et lite innlegg om deg på bloggen min :)
    Ta en titt innom for å se.
    Ha også lagt deg ut som ukens blog anbealing på design shimmer sin facebookside.
    Hilsen fra NORGE
    Siw

    SvaraRadera
  2. Good Morning! I am so amazed by your beautiful style and design! I love your blog! I look forward to coming back.

    Anna
    {NY}

    SvaraRadera
  3. Vackert. Tårtpapper kan man göra mycket fint av. Och jag gillar den översta bilden där den röda filten blir jul just där.

    SvaraRadera
  4. Halloj! Vilken fin bild på dig i tidningen!

    SvaraRadera
  5. Ja, jag såg dig i tidningen och inte hajade jag att det var du som jag brukar kika in hos i smyg...Men nu är du med på min favvolista=)Jag tyckte din julnedräknare var fantastisk...From nu ska jag göra avtryck hos dig..Fin kväll till dig/Annica

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Julnedräknaren är hur läcker som helst!!!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Heej,
    Såg din sida i Leva o Bo! Jätteroligt att läsa!
    ...och julnedräknaren i förra inlägget var det fiffigaste jag sett! Så himla läcker!!!

    Kram, Carina

    SvaraRadera
  8. Vilken roligt sätt att göra vimplar på! Jag som älksar vimplar i alla dess former, detta måste jag göra!

    SvaraRadera
  9. Så fint tips, moro at du er bildet av i bladet;)

    Fin adventsøndag til deg**Janne

    SvaraRadera
  10. Hej Annaleena! Köpte tidningen i sista stund sent igår kväll efter våra gospelkonserter. Fniss. Så KUL att du finns med där, bra bild tycker jag och bra skrivet.
    Gillar verkligen tårtpappetvimpeln mot en vit vägg... Hmm skulle faktiskt funka även hos oss. Ha en bra måndag! Kram/Marie

    SvaraRadera
  11. Såg intervjun i går. Roligt! Grattis!

    SvaraRadera
  12. Ja!!! Det är dig jag såg i expressen! Kuuul!
    Kram
    Lana

    SvaraRadera
  13. Kul att allt fler upptäcker tårtpappret! Billigt material som kan användas till "allt" ;-)

    Missade Expressen, men tackar för bilden av sidan. Kul!

    SvaraRadera
  14. Nice couple of colours together... these are my colors too ;) white grey and a bit of red and black !

    SvaraRadera
  15. Vilken superfin vimpel! Det enklaste är ofta det finaste..

    SvaraRadera