.


30 december 2010











Hejhej! året går mot sitt slut och jag har plockat några russin från årets 
bildarkiv som jag visar idag.  Så idag blir det en liten årskröninka. 
I den första bilden syns Vintage Johannas söta Fanny hund. 

Today I will show someone of my personal favorite pictures that I
have taken this year 2010. I love the first picture with the dog...:D




My friends house in sweden.




My photowall...






En av mina porträtt..









En av mina "home tour" besök hos Mia med fina bloggen Två små rum


Årskrönikan fortsätter...
XOXO Annaleena




9 kommentarer:

  1. Tror aldrig jag har sett ett snyggare kök än erat!!!! Superfint!!
    Gott nytt år//Pernilla

    SvaraRadera
  2. Hej sötis!!! Vad glad jag är att du visar min lilla going fanny!!!! TACK!!!
    Ska bli så roligt att träffa dig snart igen=)
    Ja du får gärna visa mig då! Tack goa du...Ha en riktig fin nyårsafton så ses vi nästa år!!!! Stor kram från mig

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder!!! Jag vill önska dig och din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR!! Kram jessica.

    SvaraRadera
  4. Hej Annaleena!

    Ditt matbord är bara så fint. Är ute efter nåt liknande med bänk(ar) till. Varifrån är ert köpt? Eller har du kanske tips på liknande?

    Gott nytt år!
    Fru Mars

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Vilken fin blog du har!

    GOTT NYTT ÅR!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej! Spana gärna in min blogg på http://wordsbyme.se Där hittar du mina senaste shoppingfynd, fina bilder, diverse tankar osv.. Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  7. Vilken stämning i alla dina bilder!!!

    SvaraRadera
  8. Some beautiful pictures in a row ;) I love to see how some like you ;) post their favorites of the last year, the pictures are all beautiful. I hope to make many new pictures as well this next year with my new camera ;)

    SvaraRadera
  9. Nydelig blog, utrolig inspirerende :D fast føler videre!
    Kan jeg spørre om noe ? Hvor er spisestue bordet (det store lyse trebordet med benken til) kjøpt ? elsker det!

    -Mari

    SvaraRadera