.


5 augusti 2010

Sköna Hem!






Hej på er vänner! 
Igår på min loppisrunda sprang jag på korgen
till vänster som jag tyckte liknade farligt mycket
Tinek.s korgar.
Dom svarta ljusstakarna är från Village 
och just dessa ljusstakar hade vi med
 i vårt "hemma hos oss" reportage 
 som kommer och komma ut nu i oktober
i SKÖNA HEM! äntligen! 
Det känns att vi har väntat evigheter nu,
 så det ska bli så kul och se repet i tryck! 

Jag har sett bilderna i förväg och dom är helt fantastiska,
ett JÄTTE tack till duktiga Anna med bloggen My lovely things








Tack för alla fina kommentarer om
 köket,,, mannen blev också jätte glad
det var ju han som som gjorde
 tunga jobbet med att bygga köket
:):):)


Sötaste kramar,


12 kommentarer:

  1. Takk for at du la igjen en hilsen hos meg, så kunne jeg finne din nydelige blogg! Den skal jeg nyte med en kopp te senere i dag.
    Hurra for deg!

    SvaraRadera
  2. Gleder meg til å se reportasjen!
    Sååå spennende!!! Oktoberutgaven mååå jeg bare kjøpe!
    Fiiin dag til deg! Klem

    SvaraRadera
  3. Så vakker den er, korgen!
    Kjempespennende med hjemme-hos reportasje.
    Ha en fin-fin torsdags ettermiddag. Hilsen fra Kastanjedamen

    SvaraRadera
  4. Hej goa du!!!! Jaaa vad seeeegt=) Men nu har jag fått tag på en som vill ta emot en rastlös familj=) Så nu kommer man i väg lite ialla fall=) Skönt att höra att man inte är ensam! Stor kraaam till dig! (Ska bli så spännande att se ditt fina hem i tidningen! )

    SvaraRadera
  5. Hej AnnaLeena!
    Finfin blogg du har. Tack för titten!
    Ha det fint! Hillevi

    SvaraRadera
  6. Hej,
    Korgen var ju helt underbar. Min första tanke när jag såg bidlen var oxå tine k!!!

    Tack för inspirerande bilder - jag väntar med spänning på sköna hems reportaget.

    Ha en underbar kväll!
    Kram J

    SvaraRadera
  7. Men Annaleena - vilket SJUUUKT snyggt kök ni lever i!!! W O W!!! På riktigt superwow!!!

    SvaraRadera
  8. Hei du! Åååå, nå gleder jeg meg til oktoberutgaven av Sköna Hem! Spennende! Og takk for kos hilsen inne hos meg. Vi storkoste oss på SPA. Virkelig en investering i kjærligheten ;-) Ønsker deg en videre fin kveld! Og btw,- elsker bloggen din! For et nydelig kjøkken!!!!!! Klem, Marianne

    SvaraRadera
  9. Hej hej,

    Nu har jag lagt in din blogg i min lista ;)
    Vilka underbara bilder du tar och så snyggt ert hem är! Gillar verkligen renheten och de unika lösningarna. Metallen i köket föll jag för...och avgasrören i handtagshålen, hihi, vilken fiffig idé!

    Ha det gott!
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  10. Korgen är lovely! Och Sköna Hem ska jag absolut köpa!

    Lisa

    SvaraRadera
  11. Så himla kul med Sköna Hem! Det skall bli skoj att se ert hem där!

    SvaraRadera