.


3 augusti 2010

hemma hos Annaleena








Hej på er bloggvänner!
Idag hänger jag på förra veckans tisdags tema  
som var "hemma hos mig" 
så nu blir det mera bilder från vårt kök.

Bläddra några inlägg neråt 
om du vill se förra veckans köksbilder.






Jag har ändrat lite sen förra veckan, kan ju inte låta bli;)
 det stora hela i köket är ändå det samma.














En kul detalj i köket är dessa hål som handtag. 
Metallytan som är på insidan
är bilens avgasrör i formula1 standard!
 Rören hade perfekt passform och inga skarvar så 
den passade som klippt och skuret.






Till vänster skymtar vårt skafferi som jag får väl
storstäda innan ni får titta in :)



På tisdagar kommer jag och fortsätta visa inredningsbilder
från vårt hem bara för att ha lite teman och struktur i bloggandet:)

Nu är jag sugen på en bloggtur hos er!

Sötaste kramar!!

26 kommentarer:

  1. wow! utrolig fint! Tøft kjøkken!!!

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Vilken härlig blogg du har - har inte tidigare varit och besökt dig. jag har nu lagt till mig som följare och lägger in dig som länk på min sida.

    Ha det så bra & tack för trevlig inspiration.
    Kram J

    SvaraRadera
  3. Vilket otroligt coolt och snyggt kök! Måste kolla in dina tidigare bilder också.

    Kul att veta vad man har att vänta sig på tisdagar, det ser jag framemot!

    Ha en bra dag!

    kram pernilla

    SvaraRadera
  4. Halkande in på ett bananskal och HJÄLP VILKET SNYGGT KÖK ni har!

    Nu blir jag jättenyfiken på att titta igenom resten...

    Ha en bra kväll!

    Kraam /Katta

    SvaraRadera
  5. FANTASTISK!!!! Jeg samler inspirasjon til jeg en gang kan bygge kjøkkenet mitt fra bunn uten annet å ta hensyn til enn egne ønsker ;) Dette er et av de flotteste kjøkkenene jeg har sett på lenge!!

    T

    SvaraRadera
  6. Å så glad jag är att du besökte min blogg och skrev en kommentar så jag hittade till dig, en blogg helt i min smak!! Vilka fina bilder du tar och ett supersnyggt kök har du också! Kul, nu ska jag titta vidare här på bloggen!

    Kram

    Anna

    SvaraRadera
  7. tack, det är kul att följa med och ta del av det!

    SvaraRadera
  8. hej min bloggvän,

    åh.
    suck.
    säger jag bara.

    ert kök är såå
    coolt
    unikt
    och har en massa underbara
    detaljer

    jag blir så inspirerad
    funderar om det ska bli nåt likanande i våt framtida klädvårdsrum...

    Och en tanke slog mig ang. temadagar, kanske det inte behöver vara tema vecka för vecka, utan bara inlägg innehållande inredning? Berätta gärna hur du tänkt. Nyfiken ju :)

    kraam.

    SvaraRadera
  9. Åh vilket fint kök. Förstår att ni e nöjda :) ha en fin kväll. Kram tella

    SvaraRadera
  10. Väldigt härlig känsla över ert kök, ser lättstädat ut oxå, det gillar jag.
    /Catta

    SvaraRadera
  11. hem; Tack så himla mycket för din snälla kommentar!! Den gör mig jätteglad! :)

    Vilken trevlig blogg du har förresten!
    Underbart med träinslagen. Verkligen! :)

    Mvh Malin Inspiration & design

    SvaraRadera
  12. Så utrolig flott kjøkken du har! Jeg bare elsker den betongbenken!! Takk for din hyggelige kommentar inne hos meg, nå tar jeg en rask titt på bloggen din, men kommer snart igjen for mer:-) Klem fra Laila

    SvaraRadera
  13. Superfint. Så skön smak och så fina bilder.
    Hör av mig med förslag ;)
    Kram

    SvaraRadera
  14. Tusen takk for kjempehyggelig kommentar! Du er skjønn! Og utrolig flink du og:) Stilig kjøkken og veldig fin layout du har lagd på bloggen:) Me like;) Klem

    SvaraRadera
  15. otroligt läckert kök!!!!
    Superfina bilder du har i din blogg!!

    Ha en fin dag//Pernilla

    SvaraRadera
  16. Så stilig kjøkken!! Liker den litt røffe stilen og betongbenken ♥ ♥

    Syntes ideen din med temaer i bloggen (jeg har scrollet nedover her..) er god. Godt mulig jeg henger meg på etter ferien :)

    Ha en fortsatt god sommer (er jo noen dager igjen av den).
    klem

    SvaraRadera
  17. Nu har jag varit in och tjuvkikat här två gånger. Vilket helt, helt fantastiskt kök ni har! Älskar det.

    ha det fint!
    Lisa

    SvaraRadera
  18. Hei igjen :)
    Den svarte lampa heter Globe Light og kommer fra Eleanor Light. Den finnes blant annet hos den norske nettbutikken BoNordisk.no Finner den sikkert andre steder også :) Vi har to stk og jeg er veldig fornøyd med dem (selv om faren min trodde jeg hadde vært ute og stjålet gatebelysningen...).
    :)

    SvaraRadera
  19. Jag bara Älskar ditt kök,så himla snyggt!!Jag har också inte vetat hur jag ska blogga,man tröttnar ibland och iblnad har man ingen ispiration alls!men just nu kör jag bara på.Mycket bilder på familjen just nu.Men jag håller på att målar stolar hemma så lite förändring blir det som jag kommer att blogga om hos mig.Kram kram!!

    SvaraRadera
  20. Riiiiktigt snyggt. Där skulle jag gärna stå och laga mat.

    SvaraRadera
  21. Hei:)

    For et fantastisk kjøkken dere her, gosh...!
    Jeg sovnet fra hele bloggerunden i går, men bedre sent enn aldri er det jo noe som heter!
    Jeg liker ALT, og det morsomme er jo at det er totalt ulikt vårt eget.
    Selv hadde jeg aldri turt å velge heltre fronter, så jeg synes du har gjort et modig valg:) Elsker hullene dere har boret ut, og den grå benken ut på spisedelen!
    Og den takhøyden...., jeg gleder meg til den dagen vi river opp til loftet her hjemme, må vise samboeren;)

    Takk også for fine ord hos meg, det varmer:)

    Klem Kjersti

    SvaraRadera
  22. Fantastisk kjøkken!
    Jeg flytter rett inn..hi hi :)

    SvaraRadera
  23. Oh wow...I LOVE that kitchen..my gosh it´s absolutly amazing!!! I´ll put it on my wish list..lol..

    Thanks for your sweet comment and happy weekend to you :-)

    Hugs/ Christina

    SvaraRadera
  24. WOW! Vilket underbart kök, det måste nog vara det mest snygga, funktionella och personliga kök jag sett. Verkligen unikt! One of a kind!

    Kram från Lotta

    SvaraRadera