.


5 maj 2010

Tävling!!!


Hej allihopa!
Snart har jag haft min blogg ett halvår och är
helt överlycklig om den responsen och blogg vännerna
som jag har fått! :):):)
Ni är ju så fantastiska, duktiga och fina!
Och för att visa lite uppskattning tilllbaka,
så lottar jag ut nu min akvarell
"vårspiran"
Den är 50/70 stor.

Så här går tävlingen till, 
skriv en kommentar
till mig så får du en lott.
Vill du öka chanserna att vinna 
så länka med denna bild från din blogg
till mig så får du två lotter!
Tävlingen pågår till den 20 maj.
Då jag meddelar vinnaren.
Lycka till!
kram,

81 kommentarer:

  1. vakkert,selvfølgelig vil jeg være med på din give-away ♥

    ~ maiklem ~

    SvaraRadera
  2. Åååå, sååå nydelig akvarell!
    De vakreste farger og fullt av energi!
    Utrolig skjønnt, akkurat som din blogg! ♥
    Jeg linker og vil gjerne være med med två lotter ;)
    ♥ solskinnsklem fra meg

    SvaraRadera
  3. det er jo så nydelig!!
    dette må jeg bli med på:)
    to lodd her
    klem

    SvaraRadera
  4. Så duktig Du är! Den där tavlan är magiskt vacker och ett riktigt piggelinpiller med sina färger. Den skulle jag vilja vakna upp och se varje morgon. Så jag kniper gärna en lott. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig akvarell du lottar ut! Tar chansen och hoppas på tur. Hela din blogg är inspirerande.
    Må så gott!

    imoolsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Så fina färger ,riktigt somrig....
    Vad duktig du är!
    Är med och hoppas vinna...
    kramar
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Hej Fina du!
    Jag är gärna med och hoppas på en vinst av din fiiina tavla. Älskar din blogg. Du är grym på att få till sån skön stämning i bilderna! Hoppas vi ses snart!
    Kram Anna Larsson

    SvaraRadera
  8. Hej Vännen!
    Wow, vilken härlig tavla. Den vill jag gärna vinna!
    Tar och länkar direkt!!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Hej och tack för kommentar.
    Underbart vacker akvarell. Jag länkar till min sida.

    LiseLotte

    SvaraRadera
  10. Hej
    Självklart vill jag vara med i utlottningen av din fina akvarell. Har ingen blogg än men den kommer snart så jag får nöja mig med att ta en lott.
    Grymt fin sida annars.

    tobias@i-no.se

    SvaraRadera
  11. å så vakker akvarell...
    jeg vil gjerne være med!

    moaklem

    SvaraRadera
  12. Jag är väldigt gärna med i tävlingen om den underbara akvarellen!

    Jag kör på 2 lotter :)

    Kramar Linda

    SvaraRadera
  13. Vilken kanon fin tavla, såå vackra färger <3
    Vill gärna vara med och prova lottlyckan hos dej och din fina blogg.

    Kram//Lena.

    SvaraRadera
  14. Aj aj så duktig du är!! klart man vill vara med och tävla om den! :)

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Vill givetvis vara med i utlottningen. Din blogg ger frid och får en stanna upp i vardagen en stund. Men framför allt ger den glädje och inspiration....Hoppas att du fortsätter blogga länge....

    Kram Ika

    SvaraRadera
  16. Så herlig det var, vakre farger! Jeg er selvsagt med og krysser fingrene for at jeg er den heldige! Klem H

    SvaraRadera
  17. Vill ha vill ha vill ha!! Det tänkte jag redan första gången jag såg den!!

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Självklart vill jag vara med i din utlottning, superfin akvarell! Kan inte länka för jag har ingen egen blogg.
    Kram Carina
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  19. Hej!
    Den är underbar!!! Du är fantastisk på att måla...

    Vill gärna vara med i tävlingen!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  20. Hej! Är här inne för första gången och föll pladask för din tavla. Håller tummarna sjukt hårt för att det blir just jag som vinner!

    SvaraRadera
  21. Jag vill va med!!!! Så fin , precis mina färger=) Jag länkar
    kram

    SvaraRadera
  22. Nydelig!!
    linker til din side og håper at mitt lodd vinner

    Ønsker deg en super og kreativ dag

    SvaraRadera
  23. Jag bara dööör! Tavlan är underbar! Vilka färger - cerise & orange - oslagbar kombination!
    Jag länkar & hoppas på dubbel chans :)

    Terése

    SvaraRadera
  24. Den är helt underbar! Mina favoritfärger dessutom :)
    Jag håller tummarna för att turen är på min sida. Tack för chansen att vinna!

    SvaraRadera
  25. Åh så nydelig bilde + du har jo en nydelig bogg..rett og slett:)

    SvaraRadera
  26. Oj - vilket kap!

    Deltar gärna i utlottningen som jag hittade hos Tipsy Tessie!

    La Vikinga / Charlotta

    SvaraRadera
  27. Sol ute sol inne visst vill jag vinna denna vackra akvarell.
    länkar för ökad vinst chans
    Ha det gott Annika

    SvaraRadera
  28. Jag måste bara ta chansen! Det var en av dom finaste tavlor jag har sett, så himla himla vacker!

    Har länkat från min blogg.

    SvaraRadera
  29. Hej!
    tack för tipset, jag älskar verkligen din tavla och hade gärna köpt den, men ekonomin tillåter inte riktigt just nu när man är mammaledig.
    Men jag har länkat till din tävling på min blogg nu och tar en lott och hoppas, hoppas på massa tur, för din underbara tavla skulle passa perfekt hemma hos mig :)
    Kram Therese

    SvaraRadera
  30. Hej -

    Jag tar en lott, och hoppas på att turen gör att din tavla hamnar hos mig på Borneo - behöver lite färg i mitt hem!

    SvaraRadera
  31. Åh jag vill gärna vara med och tävla!! Den skulle passa så fint på min köksvägg som håller på att renoveras nu. Kommer ha en turkos fondvägg där din tavla skulle passa som hand i handske ;-)

    Så.. jag tar en lott!
    ;-)

    SvaraRadera
  32. WOW, vilken fin tavla! Den vill jag absolut ta chansen att vinna, länkar i sidebaren på bloggen så att jag får två lotter.

    SvaraRadera
  33. Vilken underbar tavla. Härliga färger! Blev så glad när jag såg den. Tar en lott och hoppas på tur. Länkar även till tävlingen från min blogg.

    SvaraRadera
  34. Hej! Första gången jag tittar in i din blogg och vad får man se jo en jättefin tavla.Vilka härliga färger.Självklart vill jag vara med och tävla så jag tar en lott och hoppas på lite tur!

    SvaraRadera
  35. Vilken helt makalös vacker tavla! Självklart vill jag vara med i utlottningen, har även länkat från min blogg http://agge.blogg.se/2010/may/jag-ar-med-i-en-utlottning.html

    SvaraRadera
  36. Toppenfint!

    Vem vill inte ha en sån?

    Länkar gör vi också förstås!

    Skogstrollen

    SvaraRadera
  37. Fantastisk tavla! Den blir man glad av... Jag har länkat i min blogg!
    http://verksta.blogspot.com/2010/05/tavling.html

    SvaraRadera
  38. Min vän Tes fyller snart år..och vad skulle passa henne bättre än denna underbara tavla.Har ingen blogg men hoppas på en lott .Jag heter Maria Nilsson och skulle gärna vara anonym med tanke på födelsedagsbarnet den 11:e juni.
    Min E-postadress är: sandebo@telia.com

    SvaraRadera
  39. Hejsan!
    Jag har ingen blogg så kan inte länka till din tävling. Men jag vill gärna vara med i din tävling om den här fina tavlan. Jag ska nämligen flytta ihop med min kille och tro mig, den här tavlan skulle vara himla upplyftande i hans annars mörka lägenhet. Jag skulle var himla glad om jag fick se den på mina nya väggar!

    Vänliga hälsningar
    Emelie

    SvaraRadera
  40. Tar en lott och hoppas på turen att vinna denna fantastiskt vackra tavla att hänga i vårt nybyggda hus!
    /Lisa

    SvaraRadera
  41. Hej!
    Hittade till dig via en annan sida men tyckte så mycket om din bild att jag gärna är med i utlottningen. :)
    Länkar i högerspalten på min blogg för att få en extra vinstchans!

    /trevlig helg.

    SvaraRadera
  42. Hej Annalena! Åh vilken underbar akvarell! Hamnade på din blogg av en slump, då jag själv älskar inredning och vackra ting. Vad duktig du är på att måla! Säljer du dina akvareller också? Jag bara älskar den underbart sprakande rosa färgen i målningen. Har redan, i min fantasi, hängt upp den på min vitmålade vägg i en vacker ram. Åh, nu håller jag alla mina tummar för att jag vinner den. Vad roligt det var att hitta hit till din blogg. Alltid kul att få inspiration. /Helena (ellan76@spray.se)

    SvaraRadera
  43. Hej Annalena! Fann din blogg av en slump, då jag själv älskar inredning och vackra ting. Vilken underbar tavla du har målat! Blev förälskad i den så fort jag såg den och blev eld och lågor när jag såg att man kunna vinna den. Vad duktig du är på att måla. Säljer du dina akvareller också? Det är så vackra färger i den. Som en del har nämnt är den som en riktig vitamininjektion, man blir så glad av att se den! Jag älskar den sprakande rosa färgen. Åh, vad jag skulle bli glad om jag vann den. Har redan i min fantasi hängt upp den på min vitmålade vägg i en riktigt vacker ram. Nu håller jag alla mina tummar att jag vinner den. Måste säga att det var riktigt roligt att hitta hit och få lite inspiration. / Helena (ellan76@spray.se)

    SvaraRadera
  44. oioioi, dette vil jeg også være med på!!! Nydelig bilde du har laget!!!

    SvaraRadera
  45. Självklart vill jag vara med och knipa en lott! Helt underbar akvarell!En sådan vårkaramell måste jag bara vara med och fajtas om :-)
    Vet redan den perfekta platsen för den *fniss*

    Stor Kram Sofie

    SvaraRadera
  46. Jag hamnade på din sida av en tillfällighet och jag är förälskad! Vilken fantastisk sida du har byggt upp och vilka otrolig fina aquareller du målar. Målningen som du lottar ut har du lyckats med en härlig färgkombination. Jag hoppas jag har turen att vinna. Oavsett vilket kommer jag följa din blogg. Önskar dig fortsatt lycka framöver! Vänligen, Sofie T

    SvaraRadera
  47. Hej!
    Sån underbar tavla. Den skulle passa så fint hemma hos mig :) Naturligtvis tar jag en lott och ökar chansen genom att lägga en länk med bild på min sida också (lilla07an.blogspot.com)
    /Maria

    SvaraRadera
  48. Hej,
    Vilken underbar akvarell! Självklart så vill jag vara med och jag tar två lotter, länkar från min blogg.

    Hälsningar Monica

    SvaraRadera
  49. Jag hittade din blogg hos någon annan som länkade hit. Och det är en riktigt vacker tavla, som jag naturligtvis skulle älska att ha på väggen. Men så länge nöjer jag mig med att ha hittat din blogg och (förhoppningsvis) har jag en massa härlig läsning framför mig :D

    SvaraRadera
  50. ÅÅÅ helt fantastisk!!!!!!!!! vad duktig du är,!!!!

    SvaraRadera
  51. Ååå vilken fantastiskt fin tavla.
    Jag håller tummarna för min lott.
    /Maria

    SvaraRadera
  52. Hallå!

    Vilket vackert pris! Så generöst av dig. Vill absolut vara med och tävla. Min mail är 78a@live.se

    Kram Anna.

    SvaraRadera
  53. Hej!
    Den vackra tavlan föll jag för direkt! Jag vill gärna vara med i utlottningen!
    Hälsningar Sigbritt (sibben@home.se)

    SvaraRadera
  54. Vilken vacker målning du gjort,den vill jag gärna vinna försöker på detta vis...Ha en underbar dag..**ler**
    Carina Wickman
    colalight@spray.se

    SvaraRadera
  55. Hei, nydelig blogg og utrolig stilig bilde, akkurat som mine farger i stua, så det hadde passet perfekt:)

    Hilsen Katrine
    Katrinewj@gmail.com

    SvaraRadera
  56. Hej! Vilken fin blogg du har och jättefin vinst!!
    Hoppas på turen.
    Kram.
    solig2@gmail.com

    SvaraRadera
  57. Akvarellen vill jag gärna vinna! Fyller år idag och den vore en fin födelsedagspresent :)

    SvaraRadera
  58. utrolig vakkert anna leena! vil gjerne være med på tävlingen :)

    klem

    SvaraRadera
  59. Så fantastisk nydelig !!
    Og for en fin og inspirerende blogg du har.
    Ha en fin kveld !!
    Cecilie

    SvaraRadera
  60. Jag hittade hit när jag bloggade runt. Vilken fin akvarell! Självklart vill jag vara med och tävla, och jag hoppas att jag vinner! Jag länkar till tävlingen från min blogg också.

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  61. Hej!
    Jättefin tavla. Skulle verkligen vilja vinna den.
    Kram och håller mina tummar hårt nu!
    koltrast5@gmail.com

    SvaraRadera
  62. Åh så vacker! Kniper gärna en lott! Och tackar för färgsprakande insppiration!
    Kram
    Therese - Sockenvägens Söta
    bjarstig@live.se

    SvaraRadera
  63. helt fantastisk tavla! självklart vill jag vara med å tävla om den!

    kramar

    //Hanna

    SvaraRadera
  64. Åhhhhhh!
    Vill jättegärna var med!

    //Biet

    SvaraRadera
  65. Hej!
    Jag vill gärna vinna en så fin tavla som Din.
    Har inga "riktiga" tavlor, endast posters. Skulle vara så fint med Din snygging på en av mina vita väggar...!
    Mia i Uppsala

    SvaraRadera
  66. Hej! Upptäckte din blogg idag så nu har jag massor av läsning och inspiration framför mig :)
    det lustiga är att jag har ett vykort snarlikt din fina akvarell och jag vill aldrig skicka iväg det för jag tycker det är så fint. Så självklart vill jag vara med och tävla om denna tavla! :)

    SvaraRadera
  67. Jag vill gärna vara med:)
    /Sillen

    SvaraRadera
  68. Räkna med mig! Oj så inspirerande! Nu skall målarkittet fram. Hoppas jag vinner din fina akvarell. För det är jag banne mig värd!

    SvaraRadera
  69. Ser att konkurensen kommer att bli hård, men vi tar chansen ändå - målningen är ju fantastisk!

    Mvh
    Frida&Karin

    SvaraRadera
  70. Lämnade tidigare kommentar men ingen mejl, hälsar Ethel som fortfarande vill vinna!

    ethelsahlin@hotmail.com

    SvaraRadera
  71. Fantastisk målning.
    Vill gärna vara med och försöka vinna.

    Carolinca@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Den är så himla fin, älskar färgerna och allt.
    Har precis upptäckt din blogg kul, du är lagd i favoriterna så jag kommer tillbaka =)

    SvaraRadera
  73. Så fin, vilka underbara färger!

    Den vill jag såklart vinna :)

    Länkar gör jag oxå.

    Häls Hannah

    SvaraRadera
  74. Vilken vacker akvarell, jag älskar färgerna! Jag vill självklart ha en lott och länkar också hit från min nya inredningsblogg!
    Hälsningar
    Anna
    http://hemmaihogalid.blogspot.com/

    SvaraRadera
  75. Jeg har tittet en stund på bildet når jeg har vært inne på siden din, men først nå gikk det opp for meg at bildet kunne bli mitt! Det satte en spiss på 17. mai-feiringen min her i Norge. Nå har vi vært og sett på barnetoget og så skal vi spise lunsj med gode venner. Gleder meg til forsettelsen av dagen! :-)
    Jeg tar ett lodd, da jeg ikke har egen blogg.
    Følger bloggen din gjennom bloglovin. Og gleder meg over de flotte bildene du legger fram.

    Kari :-)

    SvaraRadera
  76. Hej!
    Oj så fin! Den vill jag gärna vara med och tävla om!
    Hittade hit precis så nu ska jag kika runt här lite :)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  77. Vad underbar!!! Jag är gärna med och tävlar=)Du har en riktigt inspirerande blogg.
    Ha en toppendag!

    SvaraRadera
  78. Vilken tur att du påminde mig... Klart att jag vill vara med o försöka vinna den helt underbara tavlan!!!

    SvaraRadera
  79. Ihana tuo taulu, se sopisi meidän tytön huoneeseen:) Unohdin aikaisemmin ottaa osaa kisaa, kiitos kun muistutit tänään:)

    SvaraRadera
  80. Hej!
    Vilken härlig blogg du har och vilken underbar tavla att vinna!! Jag vill gärna vara med i utlottningen!!
    Nu ska jag titta vidare hos dig!
    Kram//Ulrica

    SvaraRadera
  81. Hej!
    Precis hittat till din blogg och sista minuten att vara med i tävlingen! Vad fin akvarellen är. superfin!! Vad duktig du är på att måla. Vet hur svårt det är med akvarell, har själv målat men har nu gått över till olja och acryl.
    Ha det gott!
    Kram C

    SvaraRadera