.


4 maj 2010

Myys..

Jag har jag en stark fallenhet för doftljus!
Är en riktig levande ljus nörd
och gillar allt som doftar gott.
Till min stora glädje och lycka har VILLAGE börjat 
ge ut doftljus i flera olika dofter.


 
Min favorit blev HEMMA 
som har doften av nytvättad tvätt.
Den doftar faktist som det! 







Ooops! fel bild!
Okej,
får jag presentera Jonas
 mannen i mitt liv.




Så kul det är arrangera och piffa till badrummen,
eftersom den är så bortglömd yta oftast.
Omysig med högar av tvätt.
Några fina växter och doftljus
gör en stor skilland.

Nu måste jag ta ut min lille krabat som
håller på klättrar i väggarna
här snart.
Ha en fin dag!!
kraam!



9 kommentarer:

  1. hei til jonas..he he..
    han så snill ut!

    SvaraRadera
  2. :):):)
    Han är faktist väldigt snäll!
    haha!

    SvaraRadera
  3. it's a pitty I can't understand the text,
    but I do love every picture :)

    thank you so much for your visit!
    marta.

    SvaraRadera
  4. Hej Annaleena!Vilken fin blogg du har!En massa vackra bilder!!Doftljus gillar även jag, men doften får inte vara för stark. Vilken bildredigering/filter använder du för att bilderna får sådan vacker färg såsom i detta inlägg?
    Kram

    SvaraRadera
  5. enig med R, han så snill ut!!:)
    fine bilder fra badet, herlig stemning med litt lys...
    klem

    SvaraRadera
  6. Det finns många fina sorter, men jag sörjer att jag inte klarar av doften på grund av överkänslighet :( Dina bilder är fina och mannen din så stilig :)

    SvaraRadera
  7. Underbara bilder!

    Hoppas veckan startat bra!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Då ska jag bege mig till Village och shoppa
    =)

    Tack för tips och fina bilder



    Maliin

    SvaraRadera
  9. Vilken ljuuvlig blogg du har!! Underbara bilder att drömma sig bort i!
    Kommer garanterat igen! :)
    //Sofia

    SvaraRadera