.


4 mars 2010

Vår, vi välkomnar dig!!


Idag var jag ute med barnvagnen
och gick en låång promenad med Kaleb..
det var helt underbart!

Så skönt att få rensa hjärnan och få igång 
kroppen
usch, va stel jag kände mig...

Dags att komma ut från huset, ut i solvärmen,
och skaka av sig vinter dammet!
aarrgh..som jag läängtar
efter vår NU!!





Pärl hyasinter 
 har samma effekt som jul hyasinter i advent!

...dom skålar in våren!






Välkommen vår!!
Som vi har längtat efter dig!

Nu häller vi vatten på snön..
:)

kramar!

1 kommentar:

  1. Visst vill vi har vår och jag har planterat om ranunklar i stora korgar tillsammans med andra blomster och längtar nu så till att kunna ställa ut dem utanför min butik som ögonfägring. Härligt med promenader. Jag har ju hund och måste ut flera gånger dagligen vilket jag gillar och då blir det långa svängar med Wippa för det mesta. Ha det gott! Marie

    SvaraRadera