.


4 mars 2010

En eloge till Lotta Agaton!


Jag som vill jobba med homestyling och stylist,
har några förebilder 
som jag bara ser upp till såå mycket!!
Och en av dom är Lotta agaton
Hon är så otroligt kunnig och duktig på att styla fina bilder,
och bygga en trevlig helhet,
ocht det blir alltid fint!

Här är en bild på hennes sovrum 
som var med i RESIDENCE
(hon var med och startade tidningen)
och som man ser, 
har hon mycket svart och vitt hemma hos sig , 
precis som... 
lilla jag:)




Svart, vitt, ljust, fräscht...
och en röd detalj...
perfekt!


 

Kul bild!
Gillar apan som hänger där lite löst!
;)




Det blir en så bra känsla i ett hem, 
när man har ungefär samma färger, 
det gör att hemmet knyts ihop
och det blir trivsamt
kolla in träskorna under sängen
:)

 

*Några jobb som Lotta Agaton har gjort*




Åh, så häftigt!
väldigt retro, 
men det är en utmaning att göra stilar
som man inte alltid själv har!



vackert..




bilder från. agentbauer.com/lotta agaton


Är man proffs så är man..
Du kan själv gå in  HÄR  så ser du mera av
hennes jobb

Ha en strålande dag!!
Skickar kramar från soliga Varberg!


4 kommentarer:

  1. ♥ elsker bildene!!!!!
    nyter bloggen din og tusen takk for koselige kommentarer fra deg annaleena :)

    solig klem til deg,
    vibeke

    SvaraRadera
  2. Otroligt snyggt hem och snygga bilder! Kul att se överkastet från AnnaO på första bilden, har själv ett men aldrig sett det i något reportage innan :-)

    Här skiner solen med*härligt*

    Kram Sofie

    SvaraRadera
  3. Oh, ja - hon är sannerligen en mästare i konsten att styla. Levande & snyggt!

    /Kram kram

    SvaraRadera
  4. Håller med dig - fina bilder!
    Såg i Facebook idag att ni har torr asfalt att gå på i Varberg! Jag blir så avundsjuk... Här blåser det snö och kallt... Brrr. Håller mig inne på lunchen nu, men när vårsolen kommer då kommer inte vilda hästar att kunna hålla mig kvar på jobbet!
    Ha en fin dag!/Marie

    SvaraRadera