.


6 mars 2010

Rosa!


Visst är rosa hur läckert
som helst!!
Det är min absoluta
favorit färger i sommar,
med andra pastell färger..
Den här gulliga 80-tals telefonen skulle kunna
platsa varsomhelst hemma hos oss!
Grrr....
;)




Älskar den där tapeten!!
Och stolen!
En underbar kombination av alla möjliga stilar,
precis som jag gillar, 
att mixa en plast stol, gammalt, lite nytt,
man tar liksom det man har och 
gör nånting vackert av det!
voila!


 
bilder.sistersagency

Ett kök som känns definitivt hemtrevligt,
men ändå modernt, 
kolla in svarta spisen!
Mmm...




Glad påsk!!
hihi, inte kanske än,
men snart är den här!
Dessa underbara rosa äggkoppar är från favvo
nät butiken..

Jag laddar inför kvällens melodifestival..
tycker faktist lite synd om Pernilla Wahlgren,
som missar sin brors bröllop..
kanske tar och tröst röstar henne nån extra gång;)



Ha en GO kväll!!
kraam!


1 kommentar:

  1. Ja den telefonen var såå snygg. Vi kikar på nya telefoner.. frågan är om min man skulle aceptera den? =)
    Vi går till missionskyrkan .. jag är uppvuxen i missionskyrkan och min man i babtist. Innan vi fyttade hit gick vi till Norrmalmskyrkan som är en babtistförsamling.
    själv då.. vilken går ni till?

    Nä.. nu ska jag ner och kika på vasan. =)
    Kram

    SvaraRadera