.


6 mars 2010

När vår solen väller in...




bild.elleinterior.se 

Idag vaknade jag av sol och värme
som vällde in i huset...
Med våra stora glaspartier
i vardagsrummet,
 blir det såå varmt, och snabbt,
när vårsolen 
värmer.
Under tiden när jag väntar på att
det ska bli varmt ute med,
så blev jag helt tagen om
den här vallmo lampan av
Eva Davidsson.
Den är bland det finaste lampor
som jag har sett på länge..
Liknar lite danska Helena Christensens 
designade blomlampa,
som just nu modellerar för Odd Molly


bild.fashionmodeldirectory.com





Min stora tjej Alisa tycker 
att hon syns för lite i min blogg
:)
Hon är ju oftast i skolan när jag fotar...




Så här,
 är nu vackra Alisa,
vår vardagshjälte...
den finaste förstfödde man kan få
;)
(enligt mig)







Lilla Kaleb har hållt oss vakna
många nätter nu..
jag tror att det är kindtänder på gång.
Börja sova ordentligt nu Kaleb!

 Här kikar han genom spets gardinen,
gull-unge!

ha en skön lördag!!
kramis!

2 kommentarer:

  1. Hälsningar till Alisa (fast hon kommer kanske inte ihåg mig längre?). Hon är så söt fortvarande:)

    Ni har jättefina bilder på väggen, vem som har fotat er? Du? eller någon proffs? Jag skulle önska att ha så där fina kort på väggen med!!

    SvaraRadera
  2. Vilken speciell bild på Kaleb. Det ser ut som om han är under vatten :) Fin!!!
    //Annika

    SvaraRadera