.


8 mars 2010

Ljusare tider...


Våra barn, som dom flestas barn gillar att
röra sig utomhus...
Den här vintern har varit sååå lång
tycker Liv...nu får våren börja!



Jag längtar till sommaren...
jag vet att jag har skrivit om det för...
men jag gör det så mycket!!! 
*Ett vår trix för mig* 

är att
 kika på nya trender
och kläder, här är en jätte cool märke 
till barn...


 

Den här klänningen skulle passa Liv!
Den är helt underbar!! Den är snygg, sval,
och lätt att ta på...
Perfekt till min kräsne tjej,
och kräsne mamma som jag
;)


Ha en skön i väntan-på-våren 
vecka!!!
Tänk på,
att bara 
få bestämma sig
vilken färg på luktärter
man ska ha i sommar
kan vara  såå mysigt...;)

Kramelikraam!

6 kommentarer:

  1. for en fin jente!
    du har så vakre navn på barna dine.
    jeg er også litt kresen på barneklær.
    så takk for tips.
    ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Hej
    å så söt hon är!! Här är är en till som längtar ihjäl sig efter värme!!!!!
    kram

    SvaraRadera
  3. Vilka söta barn du har!!! Och vad många fina inlägg du hunnit med medans jag målat min kökssoffa!! Fastnade en stund nu inne hos Lotta Agaton, tack för den länken! Jisses vad man blir inspirerad av att blogga!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. så herlige bilder og nydelig bilde av jenta di!
    takk for klestips
    jeg gleder meg også veldig til sommer. masse fint skal plantes..
    klem

    SvaraRadera
  5. Solen skiner för fulla muggar och vi får väl verkligen hoppas att det är våren som är på väg nu!
    Kul med tips om barnkläder!
    Vilka ljuvliga bilder du har!!
    Marielle

    SvaraRadera
  6. hei
    &
    takk for søte ord fra deg!
    ..du har en vakker blogg selv, så jeg har allerede linkat deg..hoppas det er ok..!?
    hva søt din lille liv var - herlig bilde!
    moaklem

    SvaraRadera