.


7 mars 2010

Fyndiga fynd!



Hittade nyss den här fyndiga påskkorten,
en underbar gammal motiv,
så fina färger...
Oftast hittar man dessa från antikvariater,
eller på loppisar..
Jag skulle bara jubla om
jag fick ett sånt här påskkort
i posten !!




Jag har en stor kärlek till Village
klicka HÄR
och till Serholt produkterna,
inte bara för att familjen Serholt
står oss nära, 
utan också för att deras design är väldigt 
fint och användbart!
här är Serholts snygga brickbord 
som står i vårt vardagsrum




Perfekt och lasta av "en del" av mina
inrednings tidnigar..
*fniss*
favorit tidnigen ligger högst up!

Hade gottis!!
Kraam!

3 kommentarer:

  1. så kult at du besøkte bloggen min..så fant jeg din blogg. du har en kjempe fin blogg...og ikke minst bilder. kanskje jeg kan linke deg til?

    SvaraRadera
  2. så godt å høre at du også tror Gud finnes.
    sånt blir man glad av!
    gleder meg til å følge bloggen din:)

    SvaraRadera
  3. Ursnyggt brickbord! Så klassiskt snyggt!
    Kram Susanne

    SvaraRadera