.


4 februari 2010

Vitrinskåp och retro klänning!

Vilket vinter väder vi har nu i varberg....snö...så mycket snö har vi inte sett på många år....och som ni vet så älskar jag vita nyanser och snö är vit.. hihi...  (jag bara överdriver)
 Idag har jag lekt lite med min vitrin skåp, den fungerar som ett lilla skyltfönster för mig här hemma, där jag provar mig fram olika nisch.... Jag gillade och ha dom hyasint vasen där bland det svart vita, vad tycks?! 
Mie är ute efter och köpa gamla skolplansch... gärna stora..så jag tar emot tips om nån vet vart det finns och köpa?



...titta va jag fick i posten igår...se och häpna..

En underbar klänning från TWAJS som jag har beställt till Liv, hon ska få den som present när hon snart fyller 5år...
Klänningen är gjord av gamla second hand tyger, och jag äälskar tanken att man gör om det gamla till nånting nytt! WAU!
En kompis till mig har startat det här företaget som heter TWAJS och hon gör barnkläder just om gamla tyger! Du måste bara se kläderna själv!! Klicka på länken så kommer du till www.twajs.com

 sommar...sommar o sol....
 

Innan sommaren kommer så tar jag min lill prins nu ut för en pulka tur!

En stor kraam!! Annaleena:)



4 kommentarer:

  1. Heippa siskoseni. Tullhuset har 20 proc rabatt på allt. Hon har en skolplansch däääär.
    Bye darl.

    SvaraRadera
  2. Ur cool klänning vännen!
    jag gillar ditt vitrin skåp skarpt!!

    Krma Anna mylovelythings

    SvaraRadera
  3. Hej
    Men vilken söt klänning!!!!!
    Vitrinskåpet ser ju så fint ut!
    Kraaaam

    SvaraRadera
  4. Tack snälla goa du för din superfina omtanke och för att du berättar hur det varit för dig!!! Så rätt du har i din kommentar!!!

    Superfint skåp, sånt samlar man energi av = )!!!

    ha en sköööön helg!
    Kram L-L

    SvaraRadera