.


5 februari 2010

Våren i formex!

NU så...ska jag äntligen visa några höjdare från mitt formex besök..första ut blir såå klart...!
ODD BIRDS!
snyggare än snyggast monter!! Dom gör så ful snygga produkter att man bara får så ont i hjärtat! *fniss*


Den här lampan håller på bli legend...;) 


House doctor är min personliga favorit! Dom har allt! Från gulliga knoppar till servis... 

 
och underbara kuddar...


Åh, så fint med den turkosa ugglan och röda telefonen! 

 
Titta vilken vacker  lampa!  Också från House doctor! 


 
Serholt...jag säger bara kärlek...vårens kollektion var jättejätte fin!

Formex var otroligt inspirerande och besöka, full proppad med framtid, färger, ider..
Ser framemot att gå på nästa, och då ska jag har startat eget....hihi;)! 
Önskar er alla en finfin freeda!! Och glöm inte o myyss..
kraam!
 


4 kommentarer:

  1. Här är en till som älskar oddbirds!!! Vad spännande vad ska du starta=)???
    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Men du vad roligt!!! Klart du ska göra. Man måste våga satsa!!!!
    Kraaaam

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder du bjuder på , här i bloggen!!! :) ha en skön helg!!!

    SvaraRadera
  4. Tack för besöket!!! ;) Jag kände verkligen igen mig till 100% i din stil beskrivning "lite om mig" ;)Kram

    SvaraRadera