.


22 januari 2010

Trender kommer och går men formar!!





 Trender är ju ibland så opålitliga...en dag ska vi ha vitt, nån annan dag ska vi ha färg...
Men jag ser det mera som att det finns en styrka i att kunna vara formbar! ...Och det bästa är att skapa ett trivsamt hem med ett ljust bra bas och plocka bort eller lägga till när man vill variera. (jag gör det ofta)
Här några inspirations bilder från en av mina bästismärken bloomingville... Dom är såå bra!!!
Idag åker jag till stockholm och är tillbaka på lördagkväll, En stoor kraam!!


3 kommentarer:

  1. Så fina inspirationsbilder! Vilket underbart snyggt hem du har!!! Kul att kika in här!

    Ha en skön helg!
    Kram l-l

    SvaraRadera
  2. Herlige bilder, elsker både de duse fargene og de mørkere innslagene. Ha en flott helg!♥ God klem fra Heidi

    SvaraRadera
  3. Så vackra bilder från Bloomingville - jag såg de på mässan och de har mycket fint!

    Kram Maud

    SvaraRadera