.


24 januari 2010

Odd birds gör ont i hjärtat!!



Odd birds har så mycket fina saker så att det gör ont i hjärtat!!

Så sa min vän som för tillfället jobbade på mässan, när vi passerade odd birds monter...jag håller fullständigt med! Dessa udda fåglar har tagit den bohemiska generationen i Sverige med storm! Och efter en prat stund med skuttande grundare till Odd birds (ovan..) så förstog jag att bilden som dom ger att oddbirds är annorlunda udda fåglar, är på riktigt! Och inte nån påhittad marknadsförings trick! (sånt är tråkigt!) Tjejerna var annorlunda entusiastiska glada företagare som älskar att göra udda inrednings prylar! och vi älskar det dom gör! Heja Odd birds!



jag har precis landat från formex och är såå inspirerad efter det jag har sett...House doctors monter..ååh!  Visar kort på några roligheter i nästa inlägg, ses snart!! Kraaaam, Annaleena!! :)

3 kommentarer:

  1. Jag besökte Formex i torsdags och stannade även till vid Odd Birds för att prata en stund med kvinnan till höger på bild(vet inte namnet). Blev så inspirerad till deras idé och koncept - helt underbart! Jag beundrar de som har helt nya idéer och kan få igång så bra produkter. Full av inspiration försöker jag nu summera veckans intryck och de är många efter olika evenemang. Ha det gott! Marie

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Tack underbara du för dina fina ord! Kram från Oddbirds

    SvaraRadera