.


28 januari 2010

Dansk inspiration


En dansk inrednings tidning som heter BOLIG är min älsklings tidning number one!
Där har jag alltid hittat såå mycket inspiration när den kreativa hjärnan har stått still och jag har bara inte fått till det! Här visar jag några inspirations bilder som jag tyckte var fina. En uurr läcker matplats! Trots att stolarna är olika och övriga inredningen hänger inte ihop så smälter inredningen ändå till en snygg helhet!! Den gula lampan blir en udda fågel, Me like a lot!!

Här skulle nog alla retro männsikor känna sig hemma! hihi! Jag älskar dom vita stolarna!

En jätte snygg living room!! Lampan är cool... (oj vad jag pratar amerikanska) very nice..

Det här är JAG!! Min stil i en nötskal kan man säg!

fastnade direkt för den här öppna spisen! Den är ju såå snygg och stilren..
bilderna från boligliv.dk

Önskar dig en FinFin dag!!
kraaamis!




4 kommentarer:

  1. ÅÅååå så fint,,,, jag älskar den svarta lampan,,,, lamp galning som man är =)

    Jag tror nog att de blir en altan, om jag så ska bygga den själv =)=)

    Kram josse

    SvaraRadera
  2. Föll för samma bild som du - och det innnan jag hann läsa bildtexten :)

    Ska bli spännande att se ert hem i något magasin framöver...

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Hej Anna-Leena!
    har hittat till din blogg via länk från My Lovely Things. Har nu surfat runt lite bland dina gamla inlägg och jag gillar verkligen de bilder och interiörer som du valt ut för din blogg! Vill hitta tillbaks hit så jag länkar till dig från min eller vår(syrran och jag) blogg: Systrarna.
    Förstod också av det du skriver att du bor i Varberg, och gissar att vi har en del bekanta... Jag har nämligen bott där, och tillbringade en hel del av min tonårstid där... Och som yngre var jag med i Ung Ton... :-) Kul att hitta connections så här i bloggvärlden! Ser också att du finns på Facebook - så jag tar och skriver en rad till dig även där! Hoppas det är ok! Ha en bra dag!
    /Marie - Systrarna -

    SvaraRadera
  4. Hej vännen! Bolig är en underbar tidning och din blogg oxå:-) tack för VILLAGE reklamen du gör! Kram på dig.

    SvaraRadera