.


6 september 2011

GREEN






I senaste tiden har jag fått upp ögonen för tjockbladiga växter, dom är fina men också lättskötta. I Elle
interiör som är ute nu var det en stor tjockbladig växt som prydde omslaget. Jag blev så inspirerad av
det så jag samlade ihop alla tjockbladiga växter som succulenter och aloeveran hos oss och ställde
dom på en bricka. Vardagsfint snabbt fixat med egna resurser och en gnutta fantasi. Kram på er, AL

Here and there has begun succulents and aloe vera plants to emerge as a growing trend.Only in recent Swedish
 Elle interior adorned one of these plants the coverInspired as I was, I gathered all plants from our house and 
put them on a tray as a green still life. Nice to create something new with own resources and a little bit fantasy ;)

Annaleena xx

10 kommentarer:

  1. Både snyggt och praktiskt. Men tyvärr tror jag inte Sudden uppskattar det, min lilla inredningskatt vilket är lite tråkigt ibland.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, kaktusser er på fuldt fart ind igen, og det ser faktisk meget fint ud, synes jeg. Flot at samle dem alle på en bakke! Ha' en dejlig dag, Anna-Leena! Knus; Heidi

    SvaraRadera
  3. Fint som vanligt! Aloe Veran är min stora favorit just nu, så lättskött och så vacker!

    SvaraRadera
  4. Hej going!!! Så fint jag håller oxå på att samla gröna växter härhemma=))) Jag la ut bilderna på oss ,,hoppas det var ok
    KRAM J vintage

    SvaraRadera
  5. Urläckert! Ha en härlig tisdagskväll :) Kram Johanna

    SvaraRadera
  6. Har inte hunnit se att vi hade bloggat samma. Hi, hi som det kan bli i bland, och så får vi väl se det som att Elle Interiör lyckats med sin inspiration:)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  7. Heh, ostin juuri omani, tai no viikko sitten, ihanan pikku aloe veran. Viherkasveja pitää kotona olla : )

    SvaraRadera
  8. Och det bästa är att de dör inte så lätt :) Härligt att surfa runt här hos dig, är tillbaks från bloggsemestern och mycket att ta igen, kul! Glada hälsningar, Minna :)

    SvaraRadera