.


2 augusti 2011

WOODEN SURPRISE..









Välkommen augusti månad! Vi njuter av semester en vecka till innan allt går igång igen. Det
senaste dagarna har jag förberett mitt nästa try this at home projekt som jag kommer att visa 
hos Emmas designblogg snart. Det blir en detalj till alla som älskar trärent lika mycket som jag.

Welcome August! We enjoy the holiday for another week before it all starts again ... 
jobs, daycare, etc. ..Currently I have prepared my next try this at home project that I will 
show in Emmas design blog soon. It will be a detail to all who love bare wood as I do.

12 kommentarer:

  1. Hej! Min pappa är så duktig på träarbeten så jag har förmånen att få ett och annat från honom. Älskar det trärena och härligt svarvade. Fina bilder, Kram Marie

    SvaraRadera
  2. å, gler meg til å sjå! :)

    ønsker deg fortsatt gode sommardagar

    -klem

    SvaraRadera
  3. so good to see you posting again!
    enjoy the rest of your vacation days!
    Love your new photos + upcoming projects :)
    xo

    SvaraRadera
  4. You really make me curious because I just bought wooden beads in the city and I have not cleared up my mind what material I will take for thread.
    Amina

    SvaraRadera
  5. Spännande! Kanske något en annan kan inspireras av. Skulle gärna få in lite mer trädetaljer här hemma. Trä mjukar på något konstigt vis upp, om du förstår vad jag menar:)

    Hälsningar
    Sophie

    SvaraRadera
  6. Åh det ska bli kul att få se mer av - trärent passar i de flesta hem!

    SvaraRadera
  7. wondering what you are up too ;)
    enjoy the last week!
    desiree

    SvaraRadera
  8. cannot wait to see your new diy project.
    ♥hanlie

    SvaraRadera
  9. Hei på deg. Mitt navn er Connie og jeg er en interiørblogger fra Norge. Jeg har fulgt bloggen din en stund og synes du tar vakre bilder og har mange fine diy prosjekter. Jeg har lenge lett etter slike stor og små trkuler du viser her. er det mulig å spørre hvor du har kjøpt de?
    Vh Connie

    SvaraRadera
  10. Gikk litt fort her.. skulle selvsagt være store og små trekuler :-)
    Hei igjen!

    SvaraRadera
  11. Ser fram emot nästa " try this at home" Jag älskar trä och pärlor :) Ha det gott! <3

    SvaraRadera
  12. Fulfuru, skrev någon på en blogg för ett tag sedan. Och det är klart om den täcker ett helt rum och dessutom är så där gulnad, så är den kanske inte världens vackraste!? Lite bastuvarning så där (vågar man skriva det inne hos en "finne"?!?;);)

    I alla fall, annars tycker jag det trärena uttrycket kan vara jättevackert. Tror t o m att jag gillar fulfuru, när det kommer till kritan...

    Ser fram emot ditt träiga projekt!
    :)
    /helena

    SvaraRadera