.


14 augusti 2011

I LOVE THEM...







Precis, jag älskar dom...Färska blommor speciellt sorten som heter gladiolius. Håller ni
 inte med att blommorna gör så mycket, dom kan förändra karaktären och atmosfären i hela 
rummet. Blommorna tillför värme och mjukhet. Som en god vän till mig som har blommorna
 som sin passion en gång sa; blommorna ger henne och hennes hem ett lugn. Så fint sagt tycker jag...
 I senaste Plaza finns på min gör det själv sida ett tips på hur man kan göra om en blomvas. Och ni
 som har följt min blogg ett tag har redan sett blomvasen förut här.  Jag postar också flera DIY
 tips på facebook sidan. Om ni bara visste hur mycket era hejarop, kommentarer och
 stöttning betyder. Det är inte ofta jag säger det, men jag värdesätter det högt..:) Kram AL



Psst. dom fina Rabens saloner kuddarna med brodering lånade jag
 från Wonder i Varberg när jag fotade blomvasen. Vill bara ha!


translation; Yes I love them ... Fresh flowers especially sort called gladiolius. Don´t you agree 
that fresch flowers gives the room character and atmosphere. Flowers adds warmth and softness.
 As a good friend to me who sees flowers as her passion once said; the flowers gives her and her 
home a sense of calm. So beautiful said, I think ... In recent Swedish Plaza is on my do it yourself
 page a tip on how to give a flower vase a makeover. And you who have been following my blog for 
a while have already seen me to show it  before here. I also post several DIY Tips on Facebook
 page so I meet you there too! I just wanted to tell you today that If you only knew how much your 
cheering, comments means. I do not tell it often but but I value it high...:) Hugs AL

15 kommentarer:

  1. En blombukett kan verkligen ge liv och lyster åt ett helt rum!

    Ha en fin söndag. :-)
    Kram Elina

    SvaraRadera
  2. Ja blommor kan verkligen lyfta ett helt rum.
    Gladiolius är en av mina favoriter.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Blommor gör så mycket för känslan i inredningen!

    SvaraRadera
  4. Gladiolius är verkligen en favorit! Gillar ditt vastips...kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Jag såg din fina sida i tidningen. Vad kul att få möjlighet att visa dina underbara idéer där. Och jag håller helt med om kuddarna...vill ha.

    SvaraRadera
  6. Vackert! Och din blomvas med spetsmönster tidigare i somras inspirerade mig mycket! Tack för dina fina tips och bilder! Kram

    SvaraRadera
  7. I love to come here and look at all your projects.. It is great you can share them on emmas and even in a magazine ;)
    x desiree

    SvaraRadera
  8. Jag älskar också gladiolius. Borde köpa blommor oftare, särskilt nu när osmmarblommorna snart är över för denna gång. Jag tror jag kommenterat vasen tidigare, men den är verkligen värd att berömma ännu en gång!

    SvaraRadera
  9. Din vän är klok! Precis så är det! T o m min man håller med om det o han bryr sig verkligen inte om inredning i övrigt!

    //Emelie

    SvaraRadera
  10. Och så renar de ju luften också! Ger oss syre! Tack för det alla vackra blommor! Särskilt liljor och kallor har jag hört?! Men det gäller så klart mest krukväxter, gröna varianter.

    Jag kommer ihåg ditt inlägg med den smarta vasförvandlingen. Smart som sagt. Ett bra sätt att förnya eller göra en skamfilad loppisvas som ny!

    Annars är faktiskt nejlikan min favoritblomma. Särskilt de nya stora hybriderna. De är så tåliga också... ja, jag vet jag är en tant... ;)

    /helena

    SvaraRadera
  11. Å jag älskar dina fina bord på bilden, båda två..
    Ha det så bra,
    Ulrika

    SvaraRadera
  12. Believe you is a very good designer.

    SvaraRadera
  13. Dear Annaleena, I love your blog and all your great ideas!
    I bought the same flowers at the weekend,
    Have a wonderful week,
    Hugs,
    Yvonne

    SvaraRadera
  14. underbart sis. du är bäst. jag har återvänt till blogg-världen och jobbet OCH snart ska jag flytta in till min nya ateljéeee...vi måste ses snart och prata kreativa ideér. kramis.

    SvaraRadera
  15. Nå ble jeg inspirert! Nydelig!

    SvaraRadera