.


2 maj 2011

CARDBOARD INSPIRATION




Min bror har fått barn, sitt första barn :) Och jag har börjat spana in dom små
 bebis skorna och andra mysiga bebis grejerna igen :) Jag såg på nätet en bild på en
 bebis mobil som var gjord av kartong. Den fastande i näthinnan och jag har försökt
att återskapa det själv nu. Nu får vi hoppas att brossan och hans fru gillar det här;)
...................................................................................................................................
My brother and his wife had a baby girl. And i really wanted to give them
 something homemade. I saw a baby mobile on the web that was made of cardboard
and I have tried to recreate it. Now I hope that the baby and her parents likes this;)
 I know that I would :)


21 kommentarer:

  1. Vad fin, de kommer säkert gilla den,

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  2. underbart darlingen! fika du och jag ngn dag? hör av dig om du kan.
    hali sisko.
    //Kristiina

    SvaraRadera
  3. Beautiful cloud, and beautiful photo (like always :-)))

    SvaraRadera
  4. I think you know them well enough to know they will like it ;) Congratulations!
    It 's funny we have a say in Holland if a newborn baby is cute and healthy.. People say it is a could of a baby ;)

    SvaraRadera
  5. oh what a beautiful mobile! It looks great and I am sure your family will love it :)

    I have st discovered your blog and hope you will stop by and say hi sometime!

    Love from Australia,

    Sar xx

    SvaraRadera
  6. oh this is super sweet - i've seen the original around, too, and yours is just as darling.

    SvaraRadera
  7. Riktigt fin! Visst är det härligt med all inspiration son kommer från nätet?!?! Tack för dn inspiration du sprider runt omkring dig... :-D
    Kramar klara

    SvaraRadera
  8. Nydelig, jeg tror helt sikkert at de liker den mobilen! For en herlig blogg du har!

    SvaraRadera
  9. I know I would too! Just gorgeous! What a beautiful gift. Hugs from Sydney, Stephie x

    SvaraRadera
  10. Thank you all! Hugs, Annaleena

    SvaraRadera
  11. Gillar????? Dom kommer förmodligen att ÄLSKA den!!!!
    Skulle jag gjort iaf:)
    Kram Eva

    SvaraRadera
  12. Superfin, vilken toppenidé!!

    SvaraRadera
  13. Simple things are the best. when they are hand/homemade even better! They'll adore it, I'm sure!

    xo,Iro

    SvaraRadera
  14. What a clever mobile. I'm making one for my grandson! Thanks!

    SvaraRadera
  15. Så fin! Enkel och naturlig.
    Ett bra tips till oss som snart oxå får en liten kusin till. Min bror och hans söta sambo väntar en liten bebis i dagarna.
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  16. Åh, så enkelt och fint! Det får nog bli en sån hemma hos mig, fast målad i någon knallig färg.. Min sambo jobbar på wellpappfabrik så material finns :) :) :) //Petronella

    SvaraRadera