.


2 april 2011

I LOVE FOOD..




Ljuset,glasen och servetterna från Ikea. Bordsduken HM home.



Det är sant, jag älskar mat! Trots det så blir det oftast rester från dagen innan vi äter, 
och Findus fiskpinnar! :) Men inte när jag skulle bjuda middag till mina tjejkompisar
i veckan, då bjöd jag på rostbiff med en god kall sås och parmesanost potatis! Det blev jättegott 
och det är enkelt att göra, det gillar jag;) Koka potatis, mixa ihop färsk basilika, två vitlöksklyftor,
 olivolja salt och peppar. Blanda ihop försiktigt med kokt potatis, strö hyvlad parmesanost
över potatisen och garnera sist med stora cocktail kapris, mums! Ha en fortsatt skön helg! 


12 kommentarer:

  1. Vilken fin dukning!!!

    Ha en mysig kväll! :)

    kram/Olg@

    SvaraRadera
  2. Det lät ju jättegott, alltid lika roligt med mattips!

    Ha en trevlig kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej igen, hoppas det är ok att jag lägger till dig på min blogglista.

    Helena

    SvaraRadera
  4. Låter verkligen gott. Har snöat in på kapris den senaste tiden, så detta måste jag testa.

    Ha en riktigt fin söndag!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag måste bara få fråga dig vad det är för golvlampa du har i vardagsrummet, du vet den som ser ut som en gigantisk skrivbordslampa. Jag så g den i en butik en gång och blev kär, men har inte lyckats hitta den sedan dess.
    Mvh
    Ida

    SvaraRadera
  6. Hej Ida!

    Golvlampan är köpt från GE-kås Ullared:)

    SvaraRadera
  7. Oj vad gott det där lät, måste nog prova det vi näste "lyxa till det" tillfälle :).
    Häls. Mini

    SvaraRadera
  8. Nydelige bilder og maten hørtes riktig så god ut!
    Ha en finfin søndag :)

    SvaraRadera
  9. beautiful photo's and a great color use..
    unfortunately can't read what the post is about... but it must be realy delicious :)

    SvaraRadera
  10. Låter som något helt i min smak! Tack för receptet, ska genast prova.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  11. me too :-)
    And I love your blog (you know it) I can always find so many beautiful photos here and it gives me great mood, thank you for it

    SvaraRadera